اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی اواخر امروز وارد زنجان می‌شود/ پیش‌بینی بارش برف و یخ‌بندان در استان زنجان

سامانه بارشی اواخر امروز وارد زنجان می‌شود/ پیش‌بینی بارش برف و یخ‌بندان در استان زنجان
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان از عصر امروز، گفت: احتمال بارش برف و یخ‌بندان طی روزهای آینده در زنجان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رحمان نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره وضعیت آب‌وهوای استان زنجان، اظهار کرد: از عصر امروز تا روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه شاهد بارش برف در استان زنجان خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه بارش برف در استان در مناطق مختلف به میزان متوسط و زیاد خواهد بود، ابراز کرد: در ارتفاعات و مناطق بادگیر شاهد کولاک برف خواهیم بود.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به مخاطرات ایجاد شده در جاده‌های استان زنجان در پی لاین بارندگی‌ها، تصریح کرد: اختلال در تردد، لغزندگی معابر، کاهش دید، احتمال انسداد جاده‌های کوهستانی و روستایی و افزایش حامل‌های انرژی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

,

وی با اشاره به فعالیت سامانه دیگری از روز دوشنبه در استان زنجان، عنوان کرد: از روز دوشنبه 27 دی‌ماه تا روز جمعه یک بهمن‌ماه سامانه دیگری در استان فعال خواهد بود که منجر به افت شدید دما و یخ‌بندان می‌شود.

,

رحمان نیا در توصیه‌ای به شهروندان اعلام کرد: همشهریان از ترددهای غیرضروری در زمان فعالیت این سامانه خودداری کنند و تجهیزات زمستانی لازم را در سفرها همراه خود داشته باشند.

,

وی با اشاره به‌ احتمال یخ‌زدگی لوله‌های آب و کنتورها، ادامه داد: همشهریان در مصرف حامل‌های انرژی صرفه‌جویی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه