اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

پایان دیماه آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان

پایان دیماه آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان
عزیزالله عباسپور آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان را پایان دی ماه اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزالله عباسپور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‌های کارت‌خوان را پایان دی ماه اعلام کرد و اظهار داشت: پس از این زمان دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی که نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نکنند، دستگاههای آنها غیر فعال خواهند شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود: همچنین صاحبان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های اینترنتی که در موعد مقرر نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نکنند جریمه خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: مودیان مالیاتی با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده برای تعیین تکلیف دستگاه های کارت خوان و درگاه های پرداخت الکترونیکی همچنین جلوگیری از غیر فعال شدن آنها و بروز تبعات قانونی مربوط به آن لازم است با مراجعه به پنجره واحد خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir ضمن مشاهده لیست تمامی دستگاه های کارت خوان و درگاه های پرداخت الکترونیکی خود امکان اتصال هر دستگاه کارتخوان به پرونده مالیاتی متناظر و یا غیرفعال سازی و حذف یا امکان ایجاد فعالیت جدید متناسب با کارت خوان با تایید نهایی در سامانه خواهید داشت.

عباسپور هدف از این اقدام را سازماندهی دستگاه‌های کارت‌خوان عنوان کرد و گفت: همچنین به منظور شفاف سازی اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده از بسترهای پرداخت الکترونیک می تواند بسیار موثر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه