اخبار داغ

استان اردبیل در محاصره برف و کولاک/ مدارس استان تعطیل و محورهای مواصلاتی مسدود شد

استان اردبیل در محاصره برف و کولاک/ مدارس استان تعطیل و محورهای مواصلاتی مسدود شد
شدت گرفتن بارش های سنگین ارتفاع برف در معابر شهری به 60 سانتی متررساند و استان اردبیل در محاصره کولاک برف قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، بارش سنگین برف در اقصی نقاط اردبیل دوباره چهره این استان را به سالهای گذشته بازگردانده و موجب خوشحالی مردم و روستاییان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

ارتفاع برف در معابر شهری بیش از 35 سانتی متر و در ارتفاعات بیش از 60 سانتی متر است.

,

طبق اعلام مدیریت مرکز راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان محور خلخال - پونل هم به دلیل بارش برف و ناایمن بودن مسیر در حوزه استحفاظی استان گیلان مسدود است و دیگر محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی امری لازم و ضروری است.

,

کارمندان یک ساعت دیرتر به اداره بروند

, کارمندان یک ساعت دیرتر به اداره بروند,

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل طی نامه ای به کلیه دستگاه ها، شروع به کار کلیه دستگاه های اجرایی استان به غیر از مراکز درمانی و خدمت رسان را با یکساعت تاخیر از ساعت ۸ صبح فردا اعلام کرد.

,

بر این اساس کارمندانی که امروز نیز با حداکثر یکساعت تاخیر در محل کار خود حاضر شده بودند، موجه و شهرستان های شمالی استان که بارش برف سنگینی ندارند از این تصمیم مستثنی هستند.

,

تعطیلی مدارس استان اردبیل برای سومین روز متوالی

, تعطیلی مدارس استان اردبیل برای سومین روز متوالی,

دیروز و امروز مدارس شهرستان های استان اردبیل بعلت برودت هوا و بارش برف تعطیل و آموزش از طریق شاد دنبال شد

روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل کلیه دوره های تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر، آموزش بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می شود.

 همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

,
,
,
,
,

یخبندان اردبیل را فرا می گیرد

, یخبندان اردبیل را فرا می گیرد,

 بر اساس نقشه های هواشناسی  تا عصر فردا (دوشنبه ۲۷ دی) شاهد ناپایداری های جوی خواهیم بود. از اینرو آسمان ابری و مه آلود شده و بارش برف تداوم خواهد داشت.

 با توجه به وزش باد (در بیشتر مناطق مرکزی با سرعت تند) کولاک برف نیز از پدیده های دیگر بویژه در جاده ها و گردنه های استان خواهد بود.

 تمرکز بارش ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می شود. اما از امروز (یکشنبه ۲۶ دی) کاهش دمای هوا محسوس خواهد بود و در طول روز نیز در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای بالای صفر درجه سلسیوس انتظار نمی رود.

 در طول شب ها نیز یخبندان در این مناطق حاکم می شود و در صبح روز سه شنبه (۲۸ دی) در برخی مناطق دمای هوا تا منفی ۱۸ درجه سلسیوس افت خواهد کرد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه