اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

باید تاخیر در انتخاب استاندار را با تلاش مضاعف جبران کنیم

باید تاخیر در انتخاب استاندار را با تلاش مضاعف جبران کنیم
بهمن امیری مقدم گفت: باید تاخیر در انتخاب استاندار را با تلاش مضاعف جبران کنیم تا از دیگر استان‌ها عقب نمانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، عصر امروز یکشنبه نخستین دیدار مردمی استاندار کرمانشاه با مردم در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) محله فرهنگیان فاز یک برگزار شد.

بهمن امیری مقدم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از عمل به واجبات، خدمت به مردم بالاترین درجه عبادت را دارد و این مهم در کلام امام خمینی(ره) و اکثر مراجع تقلید به صراحت آمده است.

استاندار کرمانشاه افزود: مردم استان کرمانشاه از اول انقلاب تا امروز شرایط سختی را تجربه کرده اند و برای دفاع از این کیان از فرزندان خود مایه گذاشتند لذا مستحق خدمت شبانه روزی هستند.

امیری مقدم بیان داشت: هیچ وقت نسبت به گذشته بدگویی نمی کنم اما عقب افتادگی کرمانشاه وحشتناک است و مردم فشارهای زیادی را تحمل می کنند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه گفت: بنده تکلیف دارم عقب افتادگی استان را جبران کنم و در این راه به کمک، همدلی و همراهی مردم نیاز دارم.

وی ادامه داد: مسئولین و مدیران استان مشکلات و موانع موجود را به طور دقیق اطلاع رسانی کنند و در این راستا اگر اطلاعات دقیقی ارائه ندهند و بعدها از طریق مردم اطلاع رسانی شود دیگر چنین مسئولی حق کار کردن در استان را نخواهد داشت.

امیری مقدم اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه مردمی توانمند هستند که مورد بی مهری قرار گرفته اند و باید با کار و تلاش آنها را از حالت کسالت و نا امیدی نجات دهیم.

وی با بیان اینکه نیازمند مشارکت مردم در همه زمینه ها هستیم، خاطر نشان کرد: خانه ویران را یک شبه نمی توان ساخت و آباد کرد بلکه این کار به تلاش شبانه روزی نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: مردم کرمانشاه لایق شهری زیبا هستند لذا شهردار و شورای شهر باید دست به دست هم دهند و کرمانشاه را که مرکز پنج استان است، آباد کنند.

وی افزود: اگر عملیات ساخت و احداث پروژه منوریل سالها قبل انجام می شد بسیار بهتر بود زیرا امروز حداقل پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

امیری مقدم گفت: بنده با شهردارها و اعضای شورای شهر متعهد شدیم که برای عزت و سربلندی استان کرمانشاه هر کار ممکنی را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: برای خدمت به هم استانی ها آمده ام و دنبال هیچ مقامی نیستم و افتخارم در این راه پشتیبانی مردم است و با این پشتوانه قصد حرکت دارم.

استاندار کرمانشاه ناراحتی و چهره غمزده مردم کرمانشاه را غیر قابل تحمل دانست و بیان داشت: متاسفانه در این شهر حتی یک مرکز تفریحی برای مردم نداریم لذا باید تلاش کنیم تا مردم از این نا امیدی خارج شوند.

ضرورت برپایی میز خدمت در همه ادارات

وی ادامه داد: میز خدمت باید در همه ادارات دایر شود و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به طور جدی پیگیر مشکلات مردم باشند.

امیری مقدم گفت: اگر مدیری در خدمت به مردم و رفع مشکلات استان کوتاهی کند بدون شک آن را معرفی خواهیم کرد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه بیان داشت: حل مشکلات به وقت نیاز دارد، به دنبال حاشیه سازی نیستم، بلکه باید تاخیر در انتخاب استاندار را با تلاش مضاعف جبران کنیم تا از دیگر استان‌ها عقب نمانیم.

وی افزود: باید راه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان کرمانشاه هموار شود و در این راستا هر کسی برای آنها مانع ایجاد کند جایی در استان نخواهد داشت.

باید از سرمایه های تولیدی استان استفاده کنیم

امیری مقدم خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم استان از نظر ایجاد اشتغال موفقیتی کسب کند باید از سرمایه های تولیدی استان استفاده و از تولید کنندگان حمایت شود.

وی تصریح کرد: در اولین فرصت یک تیم بازرسی را مامور خواهم کرد تا هرگونه کوتاهی مسئولین را پیگیری کند و در صورت مشاهده حتما با آنها برخورد شود.

استاندار کرمانشاه گفت: به دنبال تغییر و تحول هستم و در این میان مدیری که نمی تواند مشکل مردم را مرتفع کند و آن گونه که شایسته است، تلاش نکند، باید کنار گذاشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ضرورت برپایی میز خدمت در همه ادارات, ضرورت برپایی میز خدمت در همه ادارات,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, باید از سرمایه های تولیدی استان استفاده کنیم, باید از سرمایه های تولیدی استان استفاده کنیم,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه