اخبار داغ

لیگ برتر هندبال بانوان|پیروزی کات، سنگ آهن، شاملی و تاسیسات دریایی/ صدر جدول دست نخورده ماند

لیگ برتر هندبال بانوان|پیروزی کات، سنگ آهن، شاملی و تاسیسات دریایی/ صدر جدول دست نخورده ماند
در آغاز مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان تیمهای کات شاهرود، سنگ آهن بافق، شاملی کازرون و تاسیسات دریایس به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری 4 بازی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در آغاز رقابت‌های مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور و در نخستین بازی امروز از ساعت 11 امروز (یکشنبه) دو تیم کات شاهرود و صنایع روشنایی یکتاافروز البرز به دیدار هم رفتند که در پایان شاگردان خدیجه قانع در کات شاهرود با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.
,
ابتدای این بازی در نیمه اول پایاپای پیش می‌رفت که رفته رفته شاگردان خدیجه قانع در کات فاصله رو افزایش دادند طوری که نیمه نخست این دیدار نیز ۱۸ - ۱۰ به سود شاهرود به پایان رسید. در نیمه دوم نیز اختلاف امتیازی بیشتر شد و در نهایت کات با نتیجه 32 بر 22 پیروز این میدان شد.
,
 
,
در دومین بازی امروز دو تیم سنگ آهن بافق و سپاهان به دیدار هم رفتند که بافق پیروزی را از آن خود کرد.
,
نیمه نخست این بازی با نتیجه 11-12 به سود نماینده بافق خاتمه یافت. در نیمه دوم شاگردان ناهید غارسی اختلاف امتیازی خود را بیشتر و در نهایت پیروزی را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود ثبت کردند.
,
از نکات قابل توجه این بازی غیبت مینا وطن‌پرست بازیکن پست پخش تیم ملی و باشگاه سپاهان بود که بعلت مصدومیت و جراحی در ترکیب تیمش حضور نداشت.
,
 
,
در سومین بازی امروز، آتریسا و شهید شاملی کازرون با هم دیدار کردند که نماینده پایتخت با نتیجه 14-27 شکست خورد.
,
شاگردان فاطمه محمدخانی در شاملی نیمه نخست این بازی را با نتیجه 4-13 به رختکن رفتند. شهید شاملی کازرون در نیمه دوم اختلاف امتیازی خود را بیشتر کرد و در نهایت نتیجه این بازی را با 13 اختلاف امتیاز از تیم تازه‌وارد لیگ برتر گرفت.
,
 
,
در چهارمین بازی امروز تیم‌های تاسیسات دریایی و شهرداری ملایر که با 10 و 9 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، به مصاف هم رفتند که در پایان 60 دقیقه رقابت جذاب و نفسگیر این نماینده تهران بود که توانست با پیروزی در این دیدار صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. 
,
این دیدار که در نیمه نخست با پیروزی 16-17 ملایر به پایان رسید، در نیمه دوم با برتری تاسیسات همراه شد و در نهایت این بازی 29-33 به پایان رسید. 
,
شهرداری ملایر هر چند در اوایل نیمه اول توانست ۴ اختلاف امتیاز ایجاد کند و دروازه‌بانش با درخشش خود چند موقعیت گل را از حریف بگیرد اما در ادامه تاسیسات دریایی از دقیقه دهم نیمه دوم با استفاده از تجربه بازیکنانش در حالی که بازی با نتیجه مساوی 20 در جریان بود توانست سه گل اختلاف ایجاد کند و در نهایت بازی را با نتیجه 33 بر 29 به پایان برساند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه