اخبار داغ

رییس تربیت بدنی سازمان بسیج:

شهدا اسوه‌های اخلاق ملت ایران هستند/ مهمترین شاخصه شهدا اطاعت‌پذیری از ولی فقیه بود

شهدا اسوه‌های اخلاق ملت ایران هستند/ مهمترین شاخصه شهدا اطاعت‌پذیری از ولی فقیه بود
خداقلی پور گفت: شهدا نه فقط نامشان در خیابان ها و کوچه ها باید باشد، بلکه لازم است منش و سیره عملی آنها در جامعه تبیین و ترویج داده شود، چرا که آنان اسوه اخلاق ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابوالفضل خداقلی پور رییس تربیت بدنی سازمان بسیج مستضعفین یکشنبه شب در مراسم ۳۳ یادواره شهدای ورزشکار تربت حیدریه اظهار کرد: همه کسانی که امروز در سایه انقلاب اسلامی زندگی می کنند مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدایی هستند که از جان خود گذشتند تا به این کشور و نظام آسیبی نرسد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: باید مهمترین شاخصه شهدا را دائم  مرور کنیم و از راه و منش و سیره عملی آنها بعنوان اسوه های اخلاق در زندگی خود نیز بهره ببریم.

,

خداقلی پور یکی از شاخصه های اصلی شهدا را مرد میدان بودن آنان عنوان کرد و افزود: شهیدان در موقعی که انقلاب به خطر افتاد از جان خود مایه گذاشتند و در برابر زورگویان ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک این میهن به دست بیگانگان بیفتد.

,

رییس تربیت بدنی سازمان بسیج گفت: مهمترین شاخصه شهدا اطاعت از خدا و ولی خدا است و امروز اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب ما را به قله سعادت راهنمایی و هدایت خواهد کرد.

,

وی افزود: بالغ بر پنج هزار ورزشکار شهید داریم که دامنه های الگوئی زیادی را در ورزش این کشور طراحی کردند و امیدواریم بتوانیم از این شهدا بعنوان نماد و الگو در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

,

در بخشی از این مراسم و برای نخستین بار در کشور از نرم افزار موبایلی فاتحان سکوی عشق(رستگاران) که به معرفی  زندگینامه شهدای ورزشکار تربت حیدریه پرداخته رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه