اخبار داغ

شکست دوباره آملی‌ها برابر اصفهانی‌ها

لیگ برتر والیبال| برد مدافع عنوان قهرمانی در جدال دستیاران کولاکوویچ/ سپاهان صدرنشین ماند

لیگ برتر والیبال| برد مدافع عنوان قهرمانی در جدال دستیاران کولاکوویچ/ سپاهان صدرنشین ماند
تیم‌های سپاهان، فولاد سیرجان، پاس گرگان، شهرداری گنبد، مقاومت یزد، شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در هفته هجدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 26 دی‌ماه) با 7 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، رامسر، گنبد، یزد، ورامین و آمل پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*پیکان 2 – فولاد سیرجان 3
, *پیکان 2 – فولاد سیرجان 3,
در نخستین بازی این هفته تیم‌های پیکان و فولاد سیرجان که هدایت آن‌ها را به ترتیب پیمان اکبری و سعید رضایی دستیاران سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران (ایگور کولاکوویچ) برعهده دارند در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم فولاد سیرجان در این جدال پنج سته به پیروزی رسید.
,
شاگردان سعید رضایی در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب موفق به کسب امتیازات 25 بر 13، 25 بر 21 و 16 بر 14 شدند تا نهمین برد خود را به دست آورند. پیکان نیز در ست‌های سوم و چهارم امتیازات 25 بر 17 و 25 بر 22 را به سود خود ثبت کرد و یک امتیاز از این بازی گرفت.
,
پیش از این دیدار و مسابقه هفته پنجم دور رفت دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود فولاد سیرجان تمام شده بود.
,
این دیدار در مدت زمان 140 دقیقه برگزار شد که طی آن علی یوسف‌پور بازیکن شماره 7 فولاد سیرجان در ست دوم کارت زرد گرفت. الکساندرا بلاگوچی بازیکن خارجی و شماره 3 سیرجانی‌ها نیز در ست چهارم کارت قرمز دریافت کرد. ضمن این‌که تیم پیکان در ست پنجم اخطار تاخیر گرفت.
,
محمدحسن خوشدل، محمد منصوری، محسن ترابی، امید فولادی‌وندا و حامد گرجی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند.
,
 
,
*شهرداری ورامین 3 – آذرباتری ارومیه صفر
, *شهرداری ورامین 3 – آذرباتری ارومیه صفر,
تیم شهرداری ورامین در روز میزبانی از آذرباتری ارومیه موفق شد تیم قعرنشین جدول رده‌بندی را درسه ست متوالی با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 15 و 30 بر 28 شکست داد و به هفتمین برد خود دست یافت.
,
در هفته پنجم نیز شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین موفق شده بودند مقابل نماینده ارومیه با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.
,
احمد دامغانی‌نژاد و مجید محسنی شوشتری به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت این دیدار که در مدت زمان 93 دقیقه برگزار شد را برعهده داشتند. قادر صادقی و جواد مرآتی نیز داوران اول و دوم بودند.
,
در ست سوم این دیدار، امین نجفی بازیکن شماره 11 ورامین و نیز رحمان رئوفی سرمربی آذرباتری ارومیه کارت زرد دریافت کردند. ضمن این که در ست دوم مسابقه حسین ولایی بازیکن شماره 4 شهرداری ورامین از ناحیه پا مصدوم شد.
,
 
,
* مقاومت 3 – راه‌یاب ملل صفر
, * مقاومت 3 – راه‌یاب ملل صفر,
تقابل تیم‌های پنجم و ششم جدول یعنی تیم‌های مقاومت یزد و راه‌یاب ملل مریوان نیز در زمره رقابت‌های جذاب هفته هجدهم بود که با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 25 بر 12، 25 بر 19 و 25 بر 23 به سود یزدی‌ها تمام شد. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت با این پیروزی با لبنیات هراز هم‌امتیاز شدند.
,
دیدار دو تیم در مدت زمان 82 دقیقه انجام شد و طی آن فدریکو پریرا بازیکن شماره 2 مریوان کارت زرد گرفت.
,
 
,
*لبنیات هراز 1 - سپاهان 3
, *لبنیات هراز 1 - سپاهان 3,
در چهارمین مسابقه این هفته شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز درحالی میزبان قهرمان نیم‌فصل بودند که برد و باخت در این بازی تاثیری در تغییر رتبه سپاهان نداشت، اما آملی‌ها امیدوار بودند با غلبه بر مدعی قهرمانی، جایگاه چهارمی خود را ارتقا دهند.
,
در طولانی‌ترین دیدار (156 دقیقه) هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان تیم لبنیات هراز تنها موفق به پیروزی در ست سوم ( 25 بر 21) شد تا سپاهان با ثبت نتیجه 3 بر یک و کسب امتیازات 27 بر 25، 34 بر 32 و 28 بر 26 در ست‌های اول، دوم و چهارم، 3 امتیاز شیرین این بازی را به دست آورد.
,
این رقابت درحالی برگزار شد که دو تیم در هفته پنجم هم مقابل هم قرار گرفته بودند و تیم سپاهان موفق شده بود با نتیجه 3 بر یک از سد حریف بگذرد.
,
مسعود یزدان‌پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این بازی بودند. مسعود ذوقی و محمد آقایی هم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند. ضمن این‌که داود نافعی به عنوان داور ویدئوچک در این دیدار حضور داشت. 
,
 
,
*شهرداری گرگان - مس رفسنجان صفر
, *شهرداری گرگان - مس رفسنجان صفر,
شهرداری گنبد به عنوان تیم دوازدهم درحالی هفته هجدهم را استارت زد که 6 برد و 20 امتیاز در کارنامه داشت و پیروزی در بازی خانگی می‌توانست نقش موثری در فاصله گرفتن این تیم از جایگاهش در پایین جدول داشته باشد. اتفاقی که البته در بهترین زمان ممکن برای گنبدی‌های رخ داد تا شاگردان عظیم جزیده با پیروزی سه بر صفر مقابل میهمانشان مس رفسنجان، هم به آن‌چه در هفته هجدهم می‌خواستند برسند و هم انتقام شکست 3 بر صفر هفته پنجم دور رفت را بگیرند.
,
در این رقابت که در مدت زمان 94 دقیقه برگزار شد، شهرداری گنبد موفق به کسب امتیازات 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 19 شد. مس رفسنجان نیز نهمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا تعداد برد و باخت‌های این تیم برابر شود.
,
حسین پورکاشیان، علی‌اصغر کاظمی، مرتضی اکرمی و وحید خراسانی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم، تیم نظارت و قضاوت بازی را تشکیل دادند. 
,
 
,
*هورسان 1 - پاس گرگان 3
, *هورسان 1 - پاس گرگان 3,
پاس گرگان که این هفته در رقابت غیرمستقیم با فولاد سیرجان بر سر رتبه هشتمی جدول بود، نیاز به پیروزی در بازی خارج از خانه مقابل هورسان داشت. شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس اما موفق شدند با غلبه بر میزبان و ثبت نتیجه 3 بر یک به سود خود، به هدفشان که پیروزی در هفته هجدهم رسیدند.
,
گرگانی‌ها در ست‌های اول، دوم و چهارم به امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 20 رسیدند و با فولاد سیرجان هم امتیاز شدند (هر دو تیم 25 امتیازی هستند). در طرف مقابل هورسان تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز 25 بر 22 شد.
,
پاس گرگان در این مسابقه هشتمین برد خود را به دست آورد و هورسان رامسر نیز دوازدهمین شکست فصل را تجربه کرد.
,
امین برق‌لشگر، بهمن سلطانی و بهروز جعفری به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری، نظارت این دیدار را برعهده داشتند. کیوان عابدزاده و هادی تیموری هم داوران اول و دوم بازی بودند که 124 دقیقه طول کشید.
,
 
,
*سایپا 1 - شهرداری ارومیه 3
, *سایپا 1 - شهرداری ارومیه 3,
در آخرین دیدار هفته هجدهم سایپا میزبان شهرداری ارومیه بود و به رغم میزبانی ۳ بر یک مغلوب این تیم شد تا دوازدهمین شکست خود در این فصل از رقابت‌ها را تجربه کند.
,
شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در ست دوم 25 بر 23 مغلوب سایپا شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا سیزدهمین برد خود را جشن بگیرند.
,
تقابل دو تیم در مدت زمان دو ساعت و 11 دقیقه انجام شد. نادر انصاری، مسعود قاری، وحید پورکاشیان و میثم خوابی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
,
شهرداری ارومیه در ست چهارم اخطار تاخیر گرفت. همچنین رحمان داووی بازیکن ارومیه در ست چهارم و سهیل کمال آبادی از تیم سایپا در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.
,
 
,
*تابلوی نتایج و جدول لیگ برتر والیبال در هفته هجدهم
, *تابلوی نتایج و جدول لیگ برتر والیبال در هفته هجدهم,
جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته هجدهم دو تغییر نسبت به هفته قبل داشت. تیم‌ مقاومت یزد جای لبنیات هراز را در رتبه چهارم گرفت و تیم فولاد سیرجان رتبه هفتم مس رفسنجان را از آن خود کرد.
,
** نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
,
*لبنیات هراز یک – سپاهان 3؛ (25-27)، (32-34)، (25-21)، (26-28)
,
*پیکان 2- فولاد سیرجان 3؛ (13-25)، (21-25)، (25-17)، (25-22)، (14-16)
,
*هورسان رامسر یک – پاس گرگان 3؛ (23-25)، (23-25)، (25-22)، (20-25)
,
*شهرداری گنبد 3 – مس رفسنجان صفر؛ (25-19)، (25-23)، (25-19)
,
*مقاومت یزد 3 – راه‌یاب ملل مریوان صفر؛ (25-12)، (25-19)، (25-23)
,
*شهرداری ورامین 3 – آذرباتری ارومیه صفر؛ (25-20)، (25-15)، (30-28)
,
*سایپا یک – شهرداری ارومیه 3؛ (21-25)، (25-23)، (22-25) و (22-25)
,
 
,
جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته هجدهم بدین شرح است:
, جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته هجدهم بدین شرح است:,
سپاهان / 15 برد و 45 امتیاز
,
شهرداری ارومیه / 13 برد و 36 امتیاز
,
پیکان / 11 برد و 35 امتیاز
,
مقاومت یزد / 11 برد و 31 امتیاز
,
لبینات هراز / 11 برد و 31 امتیاز
,
راه‌یاب ملل مریوان / 9 برد و 27 امتیاز
,
فولاد سیرجان / 9 برد و 25 امتیاز
,
مس رفسنجان / 9 برد و 25 امتیاز
,
پاس گرگان / 8 برد و 25 امتیاز
,
شهرداری ورامین / 7 برد و 23 امتیاز
,
شهرداری گنبد / 7 برد و 23 امتیاز
,
هورسان رامسر / 6 برد و 20 امتیاز
,
سایپا / 6 برد و 19 امتیاز
,
آذرباتری ارومیه / 4 برد و 13 امتیاز
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه