اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

سه ماه فرصت کافی برای ارزیابی وزرا نیست/ مطرح نبودن بحث استیضاح وزیر کار در مجلس

سه ماه فرصت کافی برای ارزیابی وزرا نیست/ مطرح نبودن بحث استیضاح وزیر کار در مجلس
حجت الاسلام نیک گفت: بین گذشت تنها سه ماه، برای ارزیابی وزرا فرصت کافی نیست زیرا باید حداقل ۶ یا ۷ ماه بگذرد تا بتوان در خصوص عملکرد افراد اظهار نظر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص مباحث مطرح شده درباره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: گذشت تنها  3 ماه، برای ارزیابی افراد فرصت کافی نیست و هنوز عملکرد قابل ارزیابی نیست، باید حداقل 6 یا 7 ماه بگذرد تا بتوان در خصوص عملکرد افراد اظهار نظر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان بحث استیضاح وزیر کار فعلاً در مجلس مطرح نیست، خاطرنشان کرد: عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی جوان بسیار با استعداد و وزیر با برنامه ای است که باید حمایت بیشتری از او صورت بگیرد.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه وزیر کار با سوابق درخشانی که دارد می تواند آینده روشنی برای این وزارت خانه رقم بزند، تصریح کرد: عبدالملکی پژوهش های زیادی در حوزه اقتصاد و سابقه خوبی در زمینه اشتغال زایی و فعالیت های اقتصادی دارد، همچنین با جوانان و متخصصان جهادی و انقلابی کارهای بسیاری انجام داده است.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: باید از ظرفیت های این وزیر جوان بیش از این استفاده شود و این امر با حمایت از او شدنی است  البته برخی از کارها در این وزارتخانه باید با سرعت بیشتری پیش برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه