اخبار داغ

سرپرست راهداری استان:

۱۴۰راه روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد همچنان مسدود است

۱۴۰راه روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد همچنان مسدود است
جانی‌پور از مسدود شدن ۱۴۰راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با اتمام بارش‌ها بازگشایی راه‌های روستایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ بارش برف و باران در روزهای گذشته سبب شد تا راه ارتباطی  روستاها  در شهرستان‌های بویراحمد، مارگون، چرام و کهگیلویه مسدود شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسدود شدن راه های روستایی سبب سختی در تردد و ایجاد هزینه برای روستاییان و همچنین  ایجاد مشکلاتی برای روستاییان در زمان بحران می شود در این راستا بازگشایی این مسیرهای روستایی باید در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شود.

,

یکی از عواملی که سبب تاخیر در بازگشایی راه های روستایی می شود فرسوده بودن ماشین آلات راهداری برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی در روستاها است در این رابطه  هر چند علی احمدزاده در دیدار با  وزیر راه و شهرسازی خواستار رفع مشکلات راهداری شده و خواهان تامین اعتبار برای نوسازی ماشین های راهسازی از قبیل بولدوزر، لودر، خودروهای برف روب و نمک پاش شد اما این پیگیری ها همچنان با توجه به سخت گذر بودن راه ها در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد همچنان توسط مسئولان استانی از جمله راهداری باید ادامه پیدا کند.

,

در همین رابطه سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای مهمترین مشکل راهداری زمستانه در این استان را فرسوده بودن ماشین آلات دانست و در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: تمام راه های مواصلاتی باز است اما از  2200 راه روستایی 180 روستا مسدود بودند که راه 40 روستا بازگشایی شده است.

,

جانی‌پور با بیان اینکه 140 راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد همچنان مسدود است، گفت: با اتمام بارش ها بازگشایی راه های روستایی در دستور کار  قرار خواهد گرفت و مشکلات روستاییان حل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه