اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

خطر رانش زمین و سقوط دکل ایرانسل در روستای سرآسیاب لنده+تصاویر

خطر رانش زمین و سقوط دکل ایرانسل در روستای سرآسیاب لنده+تصاویر
در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی امروز نیز جمعی از شهروندان از خطر رانش و سقوط دکل ایرانسل در شهرک "سرآسیاب" لنده خبردادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم روستای شهید کریمی و سراسیاب در لنده برای رفع مشکلات ارتباطی خود در حوزه شبکه تلفن همراه(ایرانسل) این مهم به همت شرکت مذکور در زمین قبرستان روستای سرآسیاب در بخش مرکزی شهرستان لنده احداث شده است تا بخشی از نیازمندی های شهروندان را تحت پوشش خود قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حال و پس از سال ها مشکلات اساسی که این دکل با هدف پوشش دهدی مناسب در زمین قبرستان نصب و راه اندازی شده است در معرض خطر رانش و سقوط قرار دارد.

,

جمعی از شهروندان روستای سرآسیاب و سرآسیاب شهید کریمی از مسولان در حوزه ارتباطات در شرکت مخابرات و ایرانسل خواستند تا قبل از سقوط و یا هرخطری که سازه دکل را تهدید کند نسبت به ایمن سازی دره فصلی که در زیر این دکل قرار دارد اقدام کند چرا که علاوه بر تخریب دیوار قبرستان احتمال خطر سقوط دکل نیز وجود دارد.

,

شهروندان این روستا از دهیاری و شورای این روستا و بخشداری و فرمانداری و همچنین ستاد مدیریت بحران خواستند تا با تامین اعتبارات از محل حوادث نسبت به ایمن سازی این دره اقدامی عاجل را در دستور کار خود داشته باشند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه