اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

قضاوت در خصوص عملکرد وزیر کار در این مدت کوتاه زود است

قضاوت در خصوص عملکرد وزیر کار در این مدت کوتاه زود است
خسروی گفت: بنده معتقدم که هنوز برای قضاوت در خصوص عملکرد وزرای دولت سیزدهم از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی زود است و حداقل باید سال ۱۴۰۰ تمام شود و ۶ ماه بگذرد تا نمایندگان قضاوت صحیح تری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد وزیرکار، تعان و رفاه اجتماعی، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: قضاوت در خصوص عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مدت کوتاه صحیح نیست وهنوز برای جواب گرفتن از  راهکارهای مناسب ایشان، زمان بیشتری نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: بنده معتقدم که هنوز برای استیضاح وزرای دولت زود است و حداقل باید سال ۱۴۰۰ تمام شود و ۵-۶ ماهی بگذرد تا نمایندگان قضاوت صحیح تری داشته باشند.

,

خسروی گفت: در واقع هنوز مدیریت ها تثبیت نشده است و حتی در استان خودمان هم فرمانداران و مدیران در برزخ ماندن یا رفتن مانده اند.

,

وی تاکید کرد: مدیریت ها تثبیت هم که بشود، باید اجازه داد تا وزرا و مدیران بر کار سوار شوند، مدتی بگذرد تا قضاوت صحیح تری انجام شود.

,

خسروی ادامه داد: باید اجازه داد تا انتصابات کامل شود و وزیر طرح ها و برنامه های خودش را اجرایی کند و بعد عملکرد مورد ارزیابی بیشتر قرار گیرد.

,

نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآورشد:در صورتی که تغییر مثبتی در عملکرد وزرا مشاهده نشد، نمایندگان این حق را دارند تا از ابزار نظارتی از جمله سوال یا استیضاح استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه