اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نیروهای توانمند است/ نباید در مدت زمانی کوتاه از وزیر انتظار شق القمر داشته باشیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نیروهای توانمند است/ نباید در مدت زمانی کوتاه از وزیر انتظار شق القمر داشته باشیم
منصور شکراللهی گفت: عبدالملکی از مدیران جوان، با برنامه است و اینکه بخواهیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مدت کوتاه شق القمر کند، اینگونه نمی شود و باید در جاهایی نیز انصاف داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شکراللهی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انصافا از نیروهای توانمند است، گفت: بیش از سه ماه از فعالیت وی در این وازرت خانه می گذرد آن هم در شرایط تحریم و فشاری که بر کشور اعمال می شود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس با اشاره به اینکه برخی بهانه بر انجام کار وی می آوردند؛ اما عبدالملکی از مدیران جوان، با برنامه و از افراد بسیار خوب است، ادامه داد: اینکه بخواهیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مدت کوتاه شق القمر کند، اینگونه نمی شود و باید در جاهایی نیز انصاف داشته باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عبدالملکی تیم خوبی را تشکیل داده است، اظهار کرد: هر چند برخی می گویند که چرا وی خارج از وزارت خانه نیرو آورده است؛ در حالی که این مهم را باید بدانیم که تیم مربوطه باید با وزیر هماهنگ باشد و با وزیر به جمع بندی برسد و این تیم باید تیمی توانمند باشد و در کنار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تیم خوبی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم منطقی سازی توقعات گفت: نمی توان در ظرف مدت کوتاهی انتظارات بیش از حد توان از یک وزیر داشت و عبدالملکی در زمان فعالیت در کمیته امداد امام خمینی(ره) موفق بوده است و تاکنون نیز تا حدودی موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه