اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

وزیر جوان کار در دولت رئیسی طراح تحریم‌شکنی است

وزیر جوان کار در دولت رئیسی طراح تحریم‌شکنی است
ذاکر گفت: وزیر جوان کار و تعاون در کابینه جوان آقای رئیسی یک فرد تئوریسین اقتصاد اسلامی و تئوریسیت ضد تحریم هست و این تفکر و روحیه در ایشان قابل تحسین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: وزیر جوان کار و تعاون در کابینه جوان آقای رئیسی یک فرد تئوریسین اقتصاد اسلامی و تئوریسیت ضد تحریم هست و این تفکر و روحیه در ایشان قابل تحسین است و باید از فعالیت هایی که تاکنون انجام داده اند تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در رابطه با صحبت های عبدالملکی مبنی بر ایجاد ۴۱۷هزار شغل تا پایان سال جاری عنوان کرد: آمار اشتغال نیاز به بررسی و تامل دارد که اگر طبق فرموده خودشان تا انتهای سال نزدیک به ۴۵۰هزار شغل ایجاد شود این واقعا موفقیت بزرگی است، اما در حوزه تعاون در بعضی استان ها هنوز عملکرد ایده آلی ثبت نشده که امیداریم این اتفاق هم بیفتد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در این مدت طبق صحبت های وزیر محترم میزان اشتغال هم بالا رود، امیدی برای جوانان ایجاد می شود، البته در این مسئله به نظر بنده آقای وزیر باید در حوزه اشتغال، افراد توانمند و با تجربه و جوان را توامان باهم در نظر بگیرند تا میزان کارایی مجموعه بیش از پیش بالاتر برود.

,

حجت الاسلام ذاکر در مورد آغاز به کار سامانه کاریابی وزارت تعاون گفت: راه اندازی سامانه کاریابی واقعا ضرورت دارد که در آن نوع تخصص و درخواست افراد جویای کار بایستی ثبت شود و آمار دقیق اشتغال جوانان بررسی شود و کارکرد این سامانه باید امیدوار کننده باشد نه مایوس کننده، وقتی ثبت نامی انجام شد بحث کارشناسی روی آن صورت گرفته و تمام دستگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی پای کار بیایند تا از طریق این سامانه، روند اشتغال کارجویان تسهیل شود.

,

وی در پایان اذعان کرد: الحمدلله مجموعه وزارت تعاون این کار را نیز شروع کرده اند و سامانه موردنظر راه اندازی شده و امیدواریم نتیجه و اثربخشی مطلوبی نیز داشته باشد.البته ۱۲۰روز زمان کافی برای اظهارنظر در مورد عملکرد یک مجموعه وسیع نیست و اگر مطلبی گفته می شود از باب هوشمندی مجموعه وزرات تعاون است که بایستی به زمان هم دقت کافی داشته باشند تا این بخش نیز به اهداف تعریف شده نزدیکتر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه