اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

وزارت تعاون با مدیریت جوان و انقلابی در حال تجربه یک جهش تاریخی است

وزارت تعاون با مدیریت جوان و انقلابی در حال تجربه یک جهش تاریخی است
محمد رشیدی گفت: وزارت تعاون با مدیریت جوان و انقلابی در حال تجربه یک جهش تاریخی است. ما با نیروی جوان، پرانرژی و انقلابی است که داخل می توانیم بسیاری از محدودیت‌ها را کنار زده و از آن عبور کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: دکتر عبدالملکی یک نیروی جوان انقلابی و پر انرژی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کار خوبی که ایشان در مدت تصدی خود انجام داد این بود که تا حدود زیادی در سطوح مختلف مدیریتی جوانسازی انجام داده است.

رشیدی بیان داشت: اگر چه برخی از انتصابات ایشان و سایر وزرا خالی از ایراد و اشکال نیست اما حتی المقدور شعار دولت جوان حزب اللهی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است رعایت شده و وزیر کار در حد توان کمک کرده که جوانان پای کار بیایند و مسئولیت ها را عهده دار شوند.

وی خاطر نشان کرد: امروز وزیر کار به صورت جدی زیرمجموعه های وزارت رفاه را که در بحث اشتغال موثر هستند با برنامه ریزی خوب به جلو پیش می برد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مجموعه های وزارت رفاه یا زیان‌ده هستند و یا امروز به لحاظ اشتغال راکد ماندند لذا وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به صورت جدی به دنبال این است که مجموعه‌های صنعتی و تولیدی که زیرمجموعه وزارت رفاه هستند و از گردونه کار، تولید، صنعت و رقابت تولیدی خارج شده‌اند را به میدان بیاورد و وارد چرخه تولید کنند.

رشیدی بیان داشت: امروز وزارت رفاه به دنبال این است که مجموعه ها را بروزرسانی کرده و برای تولید و اشتغال جوانان به صورت جدی آماده خدمت کند.

وی اظهار داشت: حجم کارها وسیع است و با محدودیت منابع مواجه هستیم در حال حاضر مشکلی که دولت دارد شرایط سخت تحریمی و محدودیت منابع است.

رشیدی افزود: ما با نیروی جوان، پرانرژی و انقلابی و همچنین تلاش فرزندان این مرز و بوم در داخل می توانیم بسیاری از این محدودیت ها را کنار زده و از آن عبور کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آقای عبدالملکی امروز تلاش می کند که با راهکارهایی در وزارت تعاون با حداقل هزینه، دسترسی به شغل را برای جوانان آسان کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از راهکارها ایجاد مشاغل کوچک و بخشی استارتاپ ها هستند که همه این اقدامات در برنامه وزارت رفاه در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: موضوعی که سال‌ها از دستور کار خارج شده بود تعاونی‌ها بودند که اوایل انقلاب در اشتغالزایی و درآمد عامه مردم موثر بودند امروز بخش تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت جدی در حال فعال شدن است و در حوزه روستایی و شهری اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه مسکن نیز تفاهمات خوبی بین وزارت تعاون و وزارت مسکن در حال شکل گیری است که وزارت تعاون بتواند در جهش تولید مسکن سهم خوبی را داشته باشد.

رشیدی اظهارداشت: این رویه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اگر به صورت جدی پیگیر شود یک جهش در عملکرد وزارت تعاون نسبت به دوره های قبل خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته وزیر رفاه با مجلس نیز تعامل خوبی دارد و امیدواریم این تعامل ادامه پیدا کند و بتوانند از کمک های نظارتی مجلس در جهت پیشبرد اهداف وزارت تعاون و اشتغال زایی برای جوانان کشور بهره ببرند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه