اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

مادران شهدا در جنگ تحمیلی، ام‌البنین‌وار صبوری کردند

مادران شهدا در جنگ تحمیلی، ام‌البنین‌وار صبوری کردند
حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه نمونه مادران کربلا را در جنگ تحمیلی خود می بینیم که مانند شهدای کربلا، ام‌البنین وار کار کردند، گفت: مادران شهدا همراه با شهیدان خود، شهید شدند و به همین خاطر مشهور عالم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در یادواره پنج شهیده منطقه ترشیز که در سالن اجتماعات باغمزار کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: روز وفات شهادت گونه ام‌البنین روز مادران شهدا نامگذاری شده و این مادران شهدا جعبه اسرار زندگی شهدا و ناظرسیر تکمیلی شهدا از بدو تولد تا اوج هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بالاترین مدیریت، مدیریت مرگ، رحلت و انتقال از دنیا به آخری است و شهدا این مدیریت بسیار سخت را برای خود در عرصه دنیوی تجلی دادند، خاطرنشان کرد: مادران شهدا، مدیرانی عالی تربیت کردند که در همه عالم، زمین، زمان و در عرض و سما نام آنها طنین انداز همگان است.

,

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه تخصص پدران و مادران شهدا، تربیت افرادی چون سلیمانی، فلاح هاشمیان و... است، تصریح کرد: برخی از خادمان مردم که به منازل این والدین شهدا می روند فقط صرف دادن لوح تقدیر نیست بلکه می خواهند به همسایگان نشان دهند که این خانه شهید خاص است.

,

وی با اشاره به اینکه ادب، حیا و عفت را فرزند از مادر یاد می گیرد، بیشترین زمان زندگی فرزندان با مادران است، دقت کنید اخلاقیات، خلقیات و روحیات آنها بیشتر شبیه مادران می شود، اذعان کرد: نگاه مادر شهید فقط به امام است و می خواهد در تابلوی امام خود جا پیدا کند، نمونه مادران کربلا را در جنگ تحمیلی خود می بینیم که مانند شهدای کربلا، ام‌البنین وار کار کردند.

,

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه قصه های قرآن و داستان های عاشورا برای بیدار شدن است، عنوان کرد: مادران شهدا همراه با شهیدان خود، شهید شدند و به همین خاطر مشهور عالم هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه