اخبار داغ

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

وزیر کار با روحیه انقلابی و جهادی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد/ دولت سیزدهم پیشگام در مبارزه با فساد

وزیر کار با روحیه انقلابی و جهادی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد/ دولت سیزدهم پیشگام در مبارزه با فساد
منصورعلی زارعی با اشاره به اینکه از آقای رئیسی باید به خاطر توجه به عناصر تجربه وجوانی در دولت تشکر کرد، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه با روحیه انقلابی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصورعلی زارعی کیاپی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص عملکرد عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیدار اخیر با وزیر اظهار کرد: وزیر کار در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گام‌های مهمی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه عبدالملکی جوانان متخصص دلسوز و دارای روحیه انقلابی و جهادی را وارد میدان کار و تلاش برای حل مشکلات مردم کرده است، تصریح کرد: بعد از گذشت سه ماه از استقرار دولت تغییرات باید اساسی و درست صورت گیرد و لذا بکارگیری نیروهای انقلابی همگام با دولت محسوس است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم منتظر اقدامات وزیر کار در زمینه اشتغال هستند، افزود: مردم با وجود نیروهای مردمی و جهادی در بدنه دولت، امید به حل مشکلات شان دارند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد را یکی از ویژگی‌های برجسته دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بازنشستگان، کارکنان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیاز به حمایت جدی دارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور عبدالملکی در دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منشأ تحول و اثرگذاری خواهد شد و این نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه