اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی هشدار داد؛

رانندگان بدون زنجیر چرخ تردد نکنند/ تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن در راه های روستایی

رانندگان بدون زنجیر چرخ تردد نکنند/ تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن در راه های روستایی
رضایی گفت: به دلیل شدت بارش برف در سه محور مواصلاتی استان، تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رضایی دز گفتگو با خبرنگار خاورستان گفت: هم اکنون در گردنه سرچاه محور بیرجند- اسدیه، گردنه درمیان محور اسدیه- سربیشه و در گردنه ثمن شاهی محور بیرجند- قاین بارش برف گزارش شده و تردد بدون زنجیر چرخ غیرممکن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,

وی با تاکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از تجهیزات زمستانی خودرو، از رانندگان خواست: از سفر‌های غیرضرور به جد خودداری شود.

,

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تمامی محور‌های خراسان جنوبی به دلیل بارش باران لغزنده است و رانندگان با احتیاط تردد کنند.

,

وی افزود: محور بیرجند- سه قلعه نیز از شب گذشته به دلیل طغیان رودخانه همچنان مسدود است.

,

 تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن در راه های روستایی

,  تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن در راه های روستایی,  تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن در راه های روستایی,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز به خبرنگار ما گفت: راههای ارتباطی بیش از ۶۴ روستا در استان در اثر نزولات جوی دچار سیلاب و رواناب شد که با تلاش راهداران برای برقراری ارتباط ایمن ادامه دارد.

,

جلال زاده گفت با توجه به نزولات جوّی ایجادشده و سیلاب شب گذشته در استان، تعداد ۵۷ تیم عملیاتی با فعال سازی قرارگاه استانی حمل و نقل و راهداری زمستانی، برنامه ریزی و تعداد ۱۶۰ نفر راهدار با ۱۳۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات پاکسازی محورهای اصلی، فرعی و روستایی بکارگیری شدند.

,

وی افزود: راههای ارتباطی بیش از ۶۴ روستا در شهرستانهای بیرجند، سربیشه، سرایان، بشرویه، خوسف، قاین و فردوس در ۲۴ ساعت گذشته بعلت برف و سیلاب که منجر به انسداد ۱۳ مسیر بعلت رواناب ایجادشده در آبنماها شد با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شده و در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنات ها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی مذکور هستند.

,

وی گفت: همچنین راهداران مستقر در محور بیرجند- سه قلعه با فعالیت ماشین آلات راهداری، در حال پاکسازی آبنماها و بازگشایی این محور هستند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: به علت سیلاب شدید و خطر خسارت زیاد به شهر سه قلعه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سرایان با تمامی امکانات موجود به کمک مدیریت بحران شهرستان شتافتند.

,

جلال زاده گفت: با توجه به آب شستگی شانه راه در بسیاری از راههای فرعی و روستایی از رانندگان و کاربران جاده ای خواست با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علایم موقت کارگذاشته شده توسط همکاران راهداری در مقاطع آسیب دیده از سیل، حرکت کنند.

,

وی سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی ها با مرکز مدیریت راههای استان عنوان کرد و افزود: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه