اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

۲۲ محور روستایی در استان کرمانشاه مسدود است

۲۲ محور روستایی در استان کرمانشاه مسدود است
فریبرز کرمی گفت: در حال حاضر ۲۲ محور مواصلاتی روستایی شامل ۱۴ محور در روانسر، چهار محور در دالاهو، سه محور در جوانرود و یک محور در ثلاث باباجانی مسدود است و عملیات بازگشایی همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته‌ در پنج شهرستان استان بارش برف، در هشت شهرستان بارش برف و باران و در یک شهرستان نیز بارش باران گزارش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی در حال حاضر ۲۵محور شریانی و پنج محور غیر شریانی دارای بارش هستند.

کرمی از بازگشایی ۱۵ محور مواصلاتی روستایی در قالب اجرای عملیات راهداری زمستانی طی شبانه روز اخیر خبر داد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ محور مواصلاتی روستایی شامل ۱۴ محور در روانسر، چهار محور در دالاهو، سه محور در جوانرود و یک محور در ثلاث باباجانی مسدود است و عملیات بازگشایی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در قالب اجرای طرح راهداری زمستانی طی شبانه روز گذشته‌ با به کارگیری ۱۵۱ دستگاه ماشین آلات، از ظرفیت ۲۷۹ نفر نیروی راهداری استفاده شد.

کرمی میزان شن و نمک مصرفی را دو هزار و ۳۰۷ تن اعلام و تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۴۰ کیلومتر باند برف روبی انجام گرفت.

وی همچنین از انجام پنج مقطع ریزش برداری و کمک رسانی به ۷۵دستگاه خودرو گرفتار خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته موردی از اسکان اضطراری مسافران در راه مانده نداشته ایم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه