اخبار داغ

در بیست و هشتمین نشست کمیسیون صورت گرفت؛

انتخاب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرها

انتخاب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرها
رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امروز در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این نشست سیدخلیل منبتی معاون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.
,
 
,
در این نشست علاوه بر معاونین حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌های کلانشهرها، احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران حضور داشت و بهنام سعادت‌خانی به عنوان دبیر کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شد.
,
 
,
آسیب‌شناسی مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی،‌کاهش‌ آلودگی هوا،‌ مدیریت ترافیک، بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، نحوه همکاری با پلیس راهور، بررسی ظرفیت‌های ایجاد شده در لایحه بودجه 1401 در حوزه حمل و نقل عمومی همچنین بررسی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های ردیف 3 بند الف ماده 108 قانون برنامه ششم توسعه و نقش محدوده فعالیت شورای حمل و نقل و ترافیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.
,
 
,
همچنین در این نشست از سیدمناف هاشمی به عنوان رئیس سابق کمیسیون حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران قدردانی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه