اخبار داغ

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

سفر رییس کمیسیون اقتصادی به عراق/ امضاء سند تفاهم حل اختلافات تجاری اتاق بازرگانی ایران و عراق

سفر رییس کمیسیون اقتصادی به عراق/ امضاء سند تفاهم حل اختلافات تجاری اتاق بازرگانی ایران و عراق
پورابراهیمی گفت: هدف از این سفر افزایش و ارتقاء ظرفیت‌های تجاری و همکاری‌های مشترک اقتصادی بین دو کشور بوده و قرار است سند یادداشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق فی مابین اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه اتاق‌های بازرگانی عراق امضا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمانساعتی پیش محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در راس هیات پارلمانی وارد بغداد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ", راه آرمان, ,

محمد رضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در راس هیات پارلمانی به همراه مهندس شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از تجار و فعالان اقتصادی وارد بغداد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح سفر به عراق اظهار کرد: در این سفر سه روزه دیدار و گفتگو با وزرای تجارت و حمل و نقل، رییس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و نیز رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری ملی عراق در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: هدف از این سفر افزایش و ارتقاء ظرفیت های تجاری و همکاری های مشترک اقتصادی بین دو کشور بوده و قرار است سند یاد داشت تفاهم ایجاد کمیته ویژه حل اختلافات تجاری ایران و عراق فی مابین اتاق بازرگانی ایران و اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق امضا شود.

پورابراهیمی در ادامه گفت: شرکت در همایش تجاری اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق در بغداد، شرکت در همایش تجاری کربلا و نجف اشرف از دیگر برنامه های مهم این سفر است.

شایان ذکر است در این سفر تعدادی از اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، رییس اتاق مشترک ایران و عراق، روسای اتاق‌های استان های غربی کشور، روسای کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی ایران و نیز تعدادی از صادرکنندگان برتر کشور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز رییس اتاق بازرگانی ایران را همراهی می کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه