اخبار داغ

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک شست‌وشو شد/ تداوم عملیات لایروبی با همکاری استان‌های مشهد، اصفهان و تهران

۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک شست‌وشو شد/ تداوم عملیات لایروبی با همکاری استان‌های مشهد، اصفهان و تهران
قاسمی گفت: ۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب کنارک و تعداد ۱۱۰ عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست‌و‌شو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قاسمی، مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی بارندگی بی‌سابقه اخیر در شهر کنارک و با توجه به فقدان سیستم کارآمد جمع‌آوری آب‌های سطحی و عدم امکان تخلیه ثقلی روان‌آب‌ها به دلیل توپوگرافی خاص شهر، به منظور کمک به مردم گرفتار در بحران سیل، دریچه‌های منهول شبکه فاضلاب باز و سیلاب از طریق شبکه و ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب تخلیه شد.

وی افزود: این تمهید اگر چه سبب رفع مشکل آب‌گرفتگی شهر شد، اما به دلیل ورود مقادیر قابل توجهی از خاک، شن، سنگ و زباله منجر به انسداد منهول‌ها و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شده بود.

قاسمی ادامه داد: به منظور حل این معضل و آمادگی این شرکت برای کمک به بحران‌ احتمالی پیش‌رو با توجه به هشدارهای دوباره هواشناسی، با بکارگیری واترجت‌های شهرستان چابهار و کنارک و ۵ دستگاه واترجت و جنتکس اعزامی از ستاد بحران شرکت‌های آب و فاضلاب مشهد و اصفهان و شهرداری تهران، عملیات لایروبی و تخلیه منهول‌ها آغاز شد.

وی با بیان این که تاکنون ۵ کیلومتر از شبکه و تعداد ۱۱۰ عدد منهول، تخلیه، لایروبی و شست‌و‌شو شده است، خاطرنشان کرد: این عملیات به منظور تکمیل کار شست‌و‌شو و لایروبی با گذشت حدود یک هفته از آغاز این کار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه