اخبار داغ

امسال لیگ قهرمانان را با یک دوم هیجان دنبال می‌کنیم

مهدی: 18 بهمن سوپرجام را داریم/ نمی توانیم لیگ برتر را در زمان مقرر از پیش تعین شده، به اتمام برسانیم

مهدی: 18 بهمن سوپرجام را داریم/ نمی توانیم لیگ برتر را در زمان مقرر از پیش تعین شده، به اتمام برسانیم
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی درباره برنامه ریزی این رقابت‌ها پس از قرعه‌کشی فصل آتی لیگ قهرمانان ارائه کرد و گفت: نمی توانیم لیگ برتر را در زمان مقرر از پیش تعین شده، به اتمام برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شاید جزو معدود سال‌هایی باشد که هواداران فوتبال در ایران با هیجان کامل مراسم قرعه‌کشی را دنبال نکردند. بابت حضور دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال هستیم و امیدوارم این قرعه باب میل کادرفنی و طرفداران سپاهان و فولاد باشد اما حیف که دو سهمیه دیگرمان جا ماند و مورد بهره‌برداری قرار نگرفت. امسال لیگ قهرمانان را با یک دوم هیجان دنبال می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ریزی ویژه‌ای بابت بازی های سپاهان و فولاد در لیگ برتر در نظر گرفته شده، توضیح داد: شاید در ماه‌های گذشته سازمان لیگ به دلیل فشردگی بازی‌ها تحت انتقاد قرار گرفت اما دیدید لیگ قهرمانان ناگهان یک ماه جا به جا شد و کل برنامه‌ریزی که برای سال آینده داشتیم تا نمایندگان ما با شرایط بهتری وارد مسابقات شوند، دستخوش تغییر شد. از روزی که این اتفاق افتاد همکاران من روی برنامه فصل آینده کار می‌کنند. همیشه گفته‌ام خط قرمز سازمان لیگ و کمیته مسابقات، نمایندگان خوبش شامل تیم‌های ملی و باشگاهی در عرصه بین‌المللی هستند.

,

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: باید برنامه ای داشته باشیم تا ضمن لطمه نخوردن به سپاهان و فولاد، شرایط به شکلی باشد که لیگ هم فرسایشی نشده و شرایط برای تیمداری باشگاه‌های ما سخت نشود. با این یک ماه جا به جایی لیگ قهرمانان نمی توانیم لیگ برتر را در زمان مقرری که از پیش تعین شده بود به اتمام برسانیم زیرا 4 روز زمان جدید مرحله گروهی مسابقات طولانی‌تر از زمانی شده که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. این مرحله به تعطیلات نوروز و فیفادی نزدیک شده و به همین دلیل تعطیلات زیادی بین فصل ایجاد می شود.

,

مهدی تصریح کرد: شاید بعد از تعطیلات نیم فصل و قبل از سال جدید بتوانیم 6-5 هفته را به اتمام برسانیم. 18 بهمن سوپرجام را داریم و از 23 بهمن ادامه لیگ برتر شروع می‌شود. از آن زمان تا اواخر اسفند لیگ را ادامه می‌دهیم و سپس وارد تعطیلات فیفادی و اردوی تیم ملی برای دیدار با لبنان و کره‌جنوبی می‌شویم. یک هفته پس از آن هم لیگ قهرمانان شروع خواهد شد و بعید است بتوانیم هفته‌ای از لیگ برتر را برگزار کنیم. اگر جام حذفی را نداشته باشیم، طبیعی است که لیگ برتر را هم نمی توانیم برگزار کنیم. بعد از آن مجدد وارد بحث برگزاری لیگ برتر می‌شویم.

,

وی عنوان کرد: 9 فروردین فیفادی با برگزاری دیدار با لبنان تمام می‌شود. 17 فروردین هم مرحله گروهی لیگ قهرمانان شروع خواهد شد. باید دید شرایط میزبانی، اعزام تیم‌ها و پاندمی کرونا در کشور و شهر میزبان به چه صورت است. سال گذشته تیم‌ها باید 5-4 روز زودتر از شروع مسابقات خود را به میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان معرفی می‌کردند. باید دید امسال بحث معرفی تیم‌ها به چه صورت است. سعی داریم یک تا دو هفته لیگ برتر را قبل از شروع مسابقات داشته باشیم زیرا این موضوع هم به نمایندگان ایران کمک می‌کند و هم بیش از این تعطیلات به تیم‌ها تحمیل نمی‌شود. در مرحله گروهی هم برنامه‌ریزی جام حذفی را دنبال خواهیم کرد.

,

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص زمان پایان فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: احتمال دارد اواخر خرداد یا اوایل تیر بتوانیم لیگ را به اتمام برسانیم.

,

مهدی که با برنامه شب‌های فوتبالی صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: آرزوی قهرمانی یکی از دو تیم سپاهان یا فولاد و نایب قهرمانی آنها را دارم. به این بردها احتیاج داریم و امیدواریم از فصل آینده بار دیگر با چهار نماینده قوی، مسلح و پرتوان وارد رقابت‌ها شویم زیرا توان فوتبال ما بیش از این است که الان داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه