اخبار داغ

رییس تربیت بدنی سازمان بسیج مستضعفین:

مجموعه آبی شهدای غواص بسیج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مجموعه آبی شهدای غواص بسیج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
خداقلی پور با بیان اینکه ۴۰۰ سالن ورزشی بسیج در سطح کشور نیمه تمام مانده، گفت: یکی از این پروژه ها مجموعه آبی شهدای غواص بسیج تربت حیدریه است که با تزریق اعتبار مورد نیاز و تکمیل تاسیسات آن سال آینده به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خداقلی پور، رییس تربیت بدنی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در بازدید از سالن ها و پروژه های نیمه تمام ورزشی بسیج در گفت و گو با صبح توس؛ اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین طی سال های اخیر با کمک فرماندهان بسیج و همچنین خیرین ۳ هزار سالن ورزشی در سطح کشور احداث کرده که ۲۶۰۰ سالن آن به بهره برداری رسیده و اکنون در اختیار ورزشکاران و عموم جامعه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ۴۰۰ سالن ورزشی بسیج در سطح کشور نیمه تمام مانده، گفت: یکی از این پروژه ها مجموعه آبی شهدای غواص بسیج تربت حیدریه است که با تزریق اعتبار و تکمیل تاسیسات آن سال آینده به بهره برداری می رسد.

,

خداقلی پور در خصوص چمن مصنوعی بسیج و همچنین دیگر پروژه ها اظهار داشت: قرار شد تا اطلاعات تکمیلی پروژه ها و اعتبار مورد نیاز بررسی، تکمیل و ارسال شود تا در خصوص نحوه تزریق اعتبارات آن تصمیم گیری شود.

,

رییس تربیت بدنی سازمان بسیج گفت: پنج هزار ورزشکار شهید علاوه بر اینکه در عرصه های فنی و ورزشی در سطح بالایی قرار داشتند در میدان مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس هم بعنوان اسوه و نماد اخلاق خوش درخشیدند و لازم است این الگوهای اخلاق در سطح جامعه به مردم معرفی شوند.

,

شهرستان تربت حیدریه ۶۷۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۳۴ شهید متعلق به شهدای ورزشکار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه