اخبار داغ

سپاه فتح به دختران دم بخت و نیازمندان کمیته امداد ۱۱۰۰ مسکن و جهیزیه داد

سپاه فتح به دختران دم بخت و نیازمندان کمیته امداد ۱۱۰۰ مسکن و جهیزیه داد
آئین افتتاح ۶۵۰ منزل مسکونی مددجویی و اهداء 450 سری جهیزیه به زوج های نیازمند و جوان کهگیلویه و بویراحمد به همت سپاه فتح برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به سفر سردار سلامی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398 گفت: در این سفر مصوباتی ابلاغ شد که امروز با عملیاتی شدن این مصوبات در بحث جهیزیه ،آب رسانی، ساخت مسکن  و شاهد شادمانی مردم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل با بیان اینکه هم افزایی با ادارات و نهادهای مختلف موضوع مورد نظر سپاه فتح در استان است عنوان کرد: ۷۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار اکنون در استان فعالیت و از سال ۹۸ بالغ بر ۱۵۰۰ پروژه را اتوانسته ایم به سرانجام برسانیم.

,

وی در ادامه افزود: ساخت ۴۰ خانه عالم، کتابخانه، ۳۵ طرح ابرسانی، تکمیل ۱۵۰ خانه نیازمندان در سی سخت، ساخت جامع القران، درمانگاه،ایجاد ۶۰ کیلومتر جاده، ۷ یادمان شهدا و مصلی  از جمله کارهایی است که توسط سپاه و گروه های جهادی در کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفر سردار سلامی به سرانجام رسیده است.

,

خرم دل گفت: در بحث اهدای جهیزیه کارهای خوبی انجام شد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۳ هزار جهیزیه به استان تعلق می گیرد که بین اقشار نیازمند توزیع و این جهیزیه ها به قشر خاصی تعلق ندارد.

,

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع بسته های مختلف در میان مردم استان گفت: توزیع  ۱۵۰ هزار بسته معیشتی ،۳ هزار بسته لوازم التحریر، ۶ هزار بسته ورزشی ، ۱۰۰ سیستم صوتی،۷۰۰ بسته ورزشی فرهنگی،توزیع بیش از ۱ میلیون ماسک، و توزیع ۳۵۰۰ بسته بهداشتیدر میان مردم استان از وظایفی بوده که توانستیم در آن اهتمام و به مردم خدمت کنیم.

,

خرم دل افزود: ۵۶۱ صندوق قرض الحسنه  فعال در استان راه اندازی شده است که تا کنون  ۵ هزار فقره وام به مردم پرداخت و بالغ بر  ۳ هزار نفر عضو ادارد.

,

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: ۵ دهستان تحت پوشش قرارگاه پیشرفت آبادانی است که در جهت محرومیت زدایی کارهایی در آنها در حال انجام است، تلاش داریم این تعداد را در سال بعد به ۱۴ روستا برسانیم.

,

این فرمانده نظامی استان با اشاره به اینکه سردار حزنی نگاه ویژه به استان دارند و در نظر داریم ۸ هزار سرویس بهداشتی برای نیازمندان در سال جدید احداث کنیم گفت: در بحث بیماران سرطانی و صعب العلاج نیز فعالیت هایی انجام شده است که تلاش می‌کنیم در سال آینده مبالغ بیشتری را جهت کمک رسانی به مردم استان جذب کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت داشتن مسکن گفت: با توجه به تورمی که وجود دارد نیاز است که در بحث جهیزیه و مسکن به خانواده ها کمک شود، قیمت الان جهیزیه واقعا کمر شکن است، امروز آمار ازدواج آمار مطلوبی نیست مسکن،بیکاری،تورم سنگین در این زمینه تاثیر گذار است، مسولان باید در این حوزه تلاش کنند.

,

وی گفت: این اقدامات که به دستور رهبر انقلاب در حال  انجام است اقدامات بسیار ارزشمندی است،  ما باید کلیت کار را ببینیم وبرای این موضوعات فکری کنیم برای اقلام اساسی مردم باید فکری شود، وی با اشاره به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: اگر این ارز ۴ هزار تومانی بخواهد اجرایی شود و تورم افزایش پیدا کند اینجا اعلام میکنم ما مخالف هستیم.
آیت الله سید نصیر حسینی  افزود: کار غلطی است که این موضوع اجرایی شود و کارشناسان می گویند ممکن است معیشت و مشقت مردم بیشتر شود، وقتی اقلام و اجناس و گوشت قرمز با این اقدام افزایش پیدا کند ما مخالف هستیم مردم چگونه زندگی کنند خیلی ها شغل در آمدی ندارند ما با این جریان مخالف هستیم و شرایط را سخت می‌کند باید زیرساخت های اقتصادی فراهم باشد بعد این سیاست اجرا شود ،نباید فشارها بر مردم سنگین شود که از کوره در بروند.

,
,

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان گفت: امیدوار هستیم دولت مردان و مجلس به این مورد توجه کنند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با پیش بینی هایی که انجام شده است را مورد توجه قرار دهند ،تمهیدات لازم اندیشیده شود،این موضوع اگر بر مردم فشار وارد کند خطرناک خواهد بود.

,

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: برای کمک به کشور باید شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه