اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد:

برگزار ۴۰ برنامه شاخص بسیج جامعه زنان استان یزد در هفته زن/زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند

برگزار ۴۰ برنامه شاخص بسیج جامعه زنان استان یزد در هفته زن/زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند
مسئول بسیج جامعه خواهران سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ماموریت بسیج خواهران برای توانمند کردن زنان در زمینه‌های مختلف گفت: زنان توانمند بسیجی باید از گمنامی خارج شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سپیده رضایی صبح دوشنبه در نشستی خبری با گرامیداشت فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن اظهار داشت: در طول هفته زن، ۴۰ عنوان برنامه در یزد برگزار می شود که از جمله آنها دیدار با زنان سرپرست خانوار، تجلیل از مادران فعال اجتماعی و کارآفرین، جشن ازدواج آسان و اهدای جهیزیه و … است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی یادآور شد: از زمان شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه ایرانی بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده و بیش از ۲ هزار جشن آسان با همکاری دستگاه های مختلف برگزار شده است.

,

رضایی همچنین از ایجاد کارگاه‌های کرامت در یزد خبر داد و گفت: در این کارگاه ها برای زنان کارآفرینی شده و تعداد زیادی از زنان در این کارگاه ها مشغول به کار شده اند.

,

مسئول بسیج جامعه خواهران سپاه الغدیر استان یزد از دیدار با خانواده ۴۰ شهید در استان به مناسبت سالگرد وفات ام الابنین، مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) خبر داد و گفت: تکریم و بزرگداشت مادران و همسران شهدا از رسالت‌های بسیج خواهران استان است.

,

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زنان هر کجا ماموریتی به آنها واگذار شده به خوبی نقش آفرینی کرده اند، ادامه داد: زنان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز ماموریت‌هایی دارند که در تلاش برای اجرای این ماموریت ها هستیم و پیرو ماموریت های جامعه زنان، ۴۰ عنوان برنامه در هفته زن اجرا خواهد شد.

,

وی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تربیت زن تراز انقلاب اسلامی، توانمند سازی زنان در اقتصاد مقاومتی، احیای زن مسلمان با تحکیم هویت انسانی، دینی و ملی از جمله ماموریت های بسیج جامعه زنان استان است.

,

رضایی با بیان اینکه ۵۰۰ هزار نفر مخاطب جامعه زنان در استان داریم، اظهار امیدواری کرد: توانسته باشیم ماموریت بسیج جامعه خواهران را در میان این قشر به خوبی به اجرا درآوریم.

,

وی با بیان اینکه گستره فعالیت ما از مهدها تا سالمندان در ۳۷۰ پایگاه مقاومت بسیج و ۳۱ پایگاه ویژه خواهران است، افزود: تلاش همه بانوان متدین، ولایتمدار، با اخلاق و نجیب یزدی این است که با تأسی از حضرت زهرا (س) که نقش کلیدی در دفاع از ولایت داشتند، نقشی مهم در حمایت از ولایت اجرا کنند.

,

رضایی با گرامیداشت هفته زن تاکید کرد: با توجه به نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی، تلاش ما این است که زنان توانمند بسیجی را از گمنامی خارج کنیم و در این مسیر رسانه ها را دعوت به همکاری می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه