اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی در دستور کار دشمنان قرار دارد/ جهاد تبیین ضرورت امروز انقلاب است

ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی در دستور کار دشمنان قرار دارد/ جهاد تبیین ضرورت امروز انقلاب است
حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی نیز در دستور کار دشمنان قرار دارد، گفت: مسئله تبیین چند سالی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد که یک ضرورت برای انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل آباد که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه از ایران اظهار داشت: محمدرضا پهلوی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان آخرین بازمانده پهلوی از کشور فرار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه شاه در آن شرایط در یک وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته بود و نمیدانست که باید بماند یا فرار کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از تحلیلگران داخلی و خارجی اعتقاد داشتند که شاه در ایران بماند و همچنان قدرت را در دست بگیرد و ساواک خشونت بیشتری برای حفظ شاه و اطرافیان او به کار بگیرد و اگر لازم شد دست به کودتا بزنند و دیدگاه دوم معتقد بودند که کار از کار گذشته و هر چه بماند وضعیت بدتر می شود.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه تحولات آنقدر شدت بالایی داشت که خاندان پهلوی اجازه نمی داد که بمانند و تصمیم جدیدی بگیرند، تصریح کرد: اگر شاه می ماند قطعاً انقلاب پیروز می شود ولی رفتن شاه تقویتی برای مبارزان شکوهمند انقلاب اسلامی و تضعیف حاکمیت رژیم ستمشاهی بود.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: مردم از سال 1342 تصمیم خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی گرفته بودند و این انقلاب در واقع یک طوفان عظیم و سیل بنیان کن بود که توانست برای آخرین بار رژیم منحوس پهلوی را ساقط کند و به جای آن نظام مقدس جمهوری اسلامی را جایگزین کند.

,

حجت الاسلام ناهیدی با اشاره به اینکه اتفاقی که برای شاه پهلوی افتاد یک درسی برای افراد وابسته به خارج هستند و باید بدانند که سرانجام وابستگی چه خواهد شد، عنوان کرد: کشورهای مختلف باید بدانند که بر روی استقلال، ملت و مردم خود تکیه کنند تا وابستگی به خارج از کشور نداشته باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرموده اند که رضا شاه برای اینکه یک نخست وزیری را برکنار کند و یک نخست وزیر دیگر را منصوب کند مجبور شد برود آمریکا دو یا سه هفته بماند تا موافقت آنها را جلب کند، تشریح کرد: در سال های آخر پهلوی هم از این بدتر بود و سفیر آمریکا و انگلیس به کاخ شاه می رفتند و در موضوعات مختلف به او دستور می دادند و شاه هم قبول می کرد.

,

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به اینکه امروز دشمن در 5 محور به شدت علیه نظام، اسلام و انقلاب اسلامی ایران تلاش می کند که یک جبهه و بخش آن سیاه نمایی در جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را در دنیا منفور جلوه دهند تا یک ایرانی در خارج کشور به ایرانی بودن خود افتخار نکند.

,

وی با بیان اینکه ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی نیز در دستور کار دشمنان قرار دارد، تاکید کرد: مسئله تبیین چند سالی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد که یک ضرورت برای انقلاب است و اگر به درستی تبیین صورت گیرد و مقایسه واقع بینانه ای از خدمات رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی انجام شود مطمئناً این توطئه های دشمنان خنثی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه