اخبار داغ

برگزاری مراسم تجلیل و بدرقه دختر تنیس ایران در گرنداسلم جهانی

صالحی‌امیری: حضور زنان در رویدادهای بین المللی غرور و پرستیژ ایران را دوچندان می‌کند/ عزیزی: صفی سفیر دختران در رقابت‌های استرالیا است

صالحی‌امیری: حضور زنان در رویدادهای بین المللی غرور و پرستیژ ایران را دوچندان می‌کند/ عزیزی: صفی سفیر دختران در رقابت‌های استرالیا است
مراسم تجلیل و بدرقه دختر تنیس ایران در گرنداسلم جهانی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و اهالی این رشته برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تجلیل و بدرقه مشکات الزهرا صفی نخستین بانوی اعزامی به گرنداسلم تنیس جهان با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی پور معاونت ورزش زنان وزارت ورزش، داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و جمعی از پیشکسوتان این رشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم پاداش ۱۰۰۰ دلاری از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس اهدا گردید و پیشکسوتان و مفاخر تنیس ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فرهیختگان رشته تنیس ایران و تجلیل از مشکات الزهرا صفی بعنوان اولین ایرانی راه یافته به رویداد گرنداسلم گفت: وقتی پیشکسوتان وارد کمیته المپیک می‌شوند، به فضای مرده ما روح می‌دهند.  

,
,
,

وی گفت: پیشکسوت‌ترین  فرد رشته تنیس، نوریان است و خانم خیل‌تاش هم از پیشکسوتان است. باید قدردان تمام پیشکسوتان ورزش بود و آینده تنیس هم درخشان خواهد بود زیرا از حمایت بزرگان فرهیختگان این رشته برخوردار است.

,

رییس کمیته المپیک با اشاره به حضور مثبت دختران ایران در رویدادهای بین المللی بیان کرد: اعزام دختران به رویداد بین المللی باعث غرور ملی است. ما باید در اعزام رویدادهای آسیایی و اسلامی دختران بیشتری اعزام کنیم و این راهبرد قطعی است زیرا حضور زنان از لحاظ غرور و پرستیژ، جایگاه ایران را دوچندان می‌کند.

,

سپس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با ابراز خرسندی از موفقیت های اخیر تنیس ایران از جمله راهیابی مشکات الزهرا صفی به مسابقات گرند اسلم استرالیا مطالبه جامعه تنیس را حضور تنیسورهای ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین اعلام کرد.

,

عزیزی در این مراسم با اشاره به اعزام مشکات‌صفی به مسابقات گرند اسلم گفت: او سفیر دختران ما در رقابت‌های استرالیا است و این بار هم نشان دادیم که حجاب محدودیت نیست.

,

رئیس فدراسیون تنیس همچنین گفت: همواره مدیون پیشکسوتان تنیس ایران هستیم که در رشد این رشته نقش آفرینی کردند.

وی با تقدیر از حضور پیشکسوتان در این مراسم از آنها به عنوان گنجینه های گران بهای تنیس ایران نام برد و استمرار حمایت های وزارت وزش و جوانان و کمیته ملی المپیک موجب موفقیت های آینده تنیس اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه