اخبار داغ

مسئولین و مدیران ورزشی درباره مرحوم یزدانی خرم چه گفتند؟

داورزنی: کارهایی که یزدانی‌خرم در سال 71 شروع کرده بود، تاکنون ادامه دارد/ دبیر: 3 طلای المپیک لندن حاصل زحمات او بود

داورزنی: کارهایی که یزدانی‌خرم در سال 71 شروع کرده بود، تاکنون ادامه دارد/ دبیر: 3 طلای المپیک لندن حاصل زحمات او بود
مسئولین و مدیران ورزشی درباره مرحوم یزدانی خرم در مراسم تشییع پیکر مرحوم یزدانی خرم درباره وی صحبت کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم بدرقه و تشییع مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم، رئیس پیشین فدراسیون‌های والیبال و کشتی امروز (دوشنبه - ۲۷ دی‌ماه) در محل فدراسیون‌های والیبال و کشتی برگزار شد.
در این مراسم ضمن حضور خانواده و بستگان این مدیر توان‌مند؛ سیدرضا صالحی‌امیری، سیدمحمد پولادگر، سینا کلهر، کیکاووس سعیدی، محمدرضا داورزنی، علی‌رضا دبیر، سیدحسن طباطبایی، امیر صدیقی، نصراله سجادی و بسیاری از مدیران عالی‌رتبه ورزش ایران شرکت داشتند.
در این مراسم مسئولین و مدیران ورزشی درباره مرحوم یزدانی خرم صحبت کردند.

*داورزنی: کارهایی که یزدانی‌خرم در سال 71 شروع کرده بود، تاکنون ادامه دارد
محمدرضا داورزنی در مراسم وداع و تشییع پیکر زنده‌یاد محمدرضا یزدانی‌خرم رئیس اسبق فدراسیون‌های والیبال و کشتی اظهار داشت: خیلی‌ها می‌آیند و می‌روند و آن‌چه می‌ماند، اثرات انسان‌ها است. فعالیت‌های فعلی والیبال ادامه کارها و برنامه‌های یزدانی‌خرم است که حدود 30 سال پیش شروع کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, *داورزنی: کارهایی که یزدانی‌خرم در سال 71 شروع کرده بود، تاکنون ادامه دارد,
,

وی با تاکید بر این‌که یزدانی‌خرم از جمله انسان‌های اثرگذار بود و اثرات کارهای او در تاریخ ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: بازیکنان تیم والیبال نوجوانان ایران که امروز پیکر یزدانی‌خرم را تشییع کردند، نسل هشتم این مدیر ورزشی هستند.

,

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: این نوجوانان متولد سال 84 و 85 هستند، یعنی زمانی که زنده‌یاد یزدانی‌خرم از والیبال به کشتی رفت، این بازیکنان هنوز به‌دنیا نیامده بودند، اما کارهایی که او در سال 71 شروع کرده بود، تاکنون ادامه دارد و امسال نسل هشتم تمرینات خود را در فدراسیون شروع کردند.

,

وی با بیان این‌که تاکنون در بخش کشف استعدادها اقدامات زیادی انجام شده، گفت: افتخارات والیبال ایران مرهون زحمات یزدانی‌خرم است که از 30 سال پیش برنامه‌ها را شروع کرد. من نیز این افتخار را به‌دست آوردم که ادامه‌دهنده راه ایشان باشم.

,

داورزنی در ادامه گفت: من درگذشت این مدیر برجسته ورزش کشور را از طرف خانواده بزرگ والیبال به خانواده زنده‌یاد یزدانی‌خرم، ورزش کشور و مردم ایران تسلیت می‌گویم.

,

وی با یادآوری عیادت اخیر خود از یزدانی‌خرم که در بستر بیماری بود، افزود: زنده‌یاد در همان حال نیز ورزش کشور را فراموش نکرد و توصیه‌هایی برای ورزش به ویژه والیبال و کشتی داشت.

*دبیر: 3 طلای المپیک لندن حاصل زحمات یزدانی‌خرم بود
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز در صحبت های خود، با تسلیت به جامعه ورزش و خانواده یزدانی‌خرم خاطرنشان کرد: امیدوارم قدر بزرگ‌ترهایمان را بدانیم. سال ۸۶ وقتی آمدم رییس فدراسیون شوم، جلوی حاج آقا ثبت نام کرده بودم. من خیلی از برخورد آقای یزدانی خرم لذت بردم و گفتم حاج آقا به احترام شما نمی آیم. قطعا او یکی از بهترین رییس فدراسیون های تاریخ ورزش ایران بوده. قطعا 3 طلای المپیک لندن حاصل زحمات او بود. کسی که کار کند همه می بینند. یکسری افراد از بیرون ورزش می آیند و تهمت می زنند اما یک نفر مثل حاج آقا می آید و زحمت می کشد.

,
,
, *دبیر: 3 طلای المپیک لندن حاصل زحمات , یزدانی‌خرم بود,
,

وی افزود: آخرین بار پارسال ایشان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدم که خسته بود و لب جدول نشسته بود. قطعا ایشان از دنیا راحت شد و آزاد است. ایشان زحمت زیادی برای جامعه کشتی کشیده است و جزو موفق ترین ها بوده است.

,

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانی که از بیرون می آیند برای ورزش زحمت بکشند و بدانند تاریخ درباره آن ها قضاوت خواهد کرد.

*صالحی امیری: یزدانی‌خرم برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود
رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک پس از شرکت در مراسم بزرگ‌‌داشت مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم، مدیر توان‌مند ورزش ایران اظهار داشت: این فقدان و ضایعه سنگین را به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گویم. مرحوم یزدانی‌خرم ویژگی‌های ممتازی داشت؛ او به معنی واقعی یک انسان دین‌مدار بود و صداقت خاصی داشت. او معرفت‌گرای واقعی بود و فضیلت داشت. یزدانی‌خرم در عمل به ایران عشق داشت و تلاش می‌کرد پرچم ایران را همه‌جا به اهتزاز دربیاورد. او به اهل بیت، مخصوصا حضرت زهرا (س) عشق و ارادت بسیاری داشت.

,
,
, *صالحی امیری: یزدانی‌خرم برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود,
,

وی در ادامه بیان داشت: پریروز او برای برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا (س) با من تماس گرفت و از من خواست که چنین مراسمی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود؛ اما باور نداشتم او زودتر از ولادت حضرت زهرا (س) به ایشان ملحق شود. یزدانی‌خرم به واقع برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود.

,

صالحی‌امیری در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا درباره خاطره‌ای از آن مرحوم عنوان داشت: ۲ هفته پیش به جمع موتلفه اسلامی برای بحث‌های ورزشی دعوت شدم و یزدانی‌خرم هم در آن نشست حضور داشت. او با این سن‌وسال مسائل ورزشی را با جزئیات کامل، ریز و دقیق می‌دانست و این مسئله برایم عجیب بود. من در برابر پرسش‌های او تحلیل داشتم و تشریح می‌کردم. او حافظه ذهنی بسیار قوی‌ای داشت اما در عین حال مثل یک پدر آدم معتدلی بود و هرگز افراط و تفریط نداشت.

*کفاشیان: یزدانی‌خرم ذاتا مدیر بود
علی کفاشیان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم اظهار داشت: ایشان ذاتا مدیر بود و اثرات مدیریت وی در می توان در والیبال و کشتی دید. مسائل اخلاقی برایش بسیار مهم بود و همه را به آن سمت سوق می‌داد.

,
,
, *کفاشیان: یزدانی‌خرم ذاتا مدیر بود,
,

وی افزود: یزدانی خرم بیش از ۱۵ سال در والیبال بود و اثراتش را گذاشت و زحمت کشید.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه