اخبار داغ

مجلس و فوتبال نیاز به تعامل دارند

کفاشیان: مجمع فدراسیون یک دولت فوتبالی است/ اگر من قدمی در فوتبال برداشتم به خاطر این بود که 8 سال رئیس بودم

کفاشیان: مجمع فدراسیون یک دولت فوتبالی است/ اگر من قدمی در فوتبال برداشتم به خاطر این بود که 8 سال رئیس بودم
رییس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: مجلس و فوتبال برای تغییرات اساسنامه و اصلاح برخی موارد نیاز به تعامل دارند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کفاشیان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم اظهار داشت: ایشان ذاتا مدیر بود و اثرات مدیریت وی در می توان در والیبال و کشتی دید. مسائل اخلاقی برایش بسیار مهم بود و همه را به آن سمت سوق می‌داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص کناره گذاشته شدن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اگر بخواهیم مثل گذشته عمل کنیم بازهم حذف می‌شویم. یکسری موارد مثل اساسنامه فدراسیون فوتبال و این موارد را باید دولت و مجلس پا پیش بگذارند و قوانین را اصلاح کنند.

,

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط فعلی فوتبال ایران گفت: از رکود کرونایی بیرون آمده‌ایم و تیم ملی که دغدغه اصلی فدراسیون است، وضعیت خوبی دارد. باید تدارک خوبی داشته باشیم و بهترین تیم آسیا بمانیم تا در جام‌جهانی نتیجه بگیریم.

,

کفاشیان درباره بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال (نهاد عمومی غیردولتی) و اختلاف این فدراسیون با مجلس برای اصلاح این بند، توضیح داد: این بند از ۱۶ سال پیش که خودم در فدراسیون بودم، باید اصلاح می‌شد. بارها این مساله را به مجلس ارائه کردیم اما اقدامی نشد. مجلس باید تعامل داشته باشد. نماینده مجلس نماینده مردم است و این تغییر اساسنامه به نفع فوتبال است. اساسنامه می‌تواند در سطح جهانی مشکلاتمان را حل کند. مجمع فدراسیون یک دولت فوتبالی است و می‌تواند خودش را اداره کند.

,

کفاشیان ادامه داد: یکسری قوانین هم برای حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها مثل حق پخش، مالکیت و دیگر موارد را دولت باید قدم جلو بگذارد. یزدانی خرم بیش از ۱۵ سال در والیبال بود و اثراتش را گذاشت و زحمت کشید. اینکه مدیری بیاید یک سال باشد و تغییر کند، نفر بعد تا بیاید ببیند چه خبر است، او هم باید برود.

,

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: اگر بنده در فوتبال قدم‌هایی برداشتم به خاطر این بود که 8 سال رئیس بودم. ثبات مدیریت باید در باشگاه‌ها باشد و این به نفع فوتبالمان است.
انتهای پیام/
 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه