اخبار داغ

نکونام به ما لیست داده

گرشاسبی: 13، 14 بازیکن به ما معرفی شده‌اند/ با لجبازی روند موفقیت‌های فولاد را پاره کردند

گرشاسبی: 13، 14 بازیکن به ما معرفی شده‌اند/  با لجبازی روند موفقیت‌های فولاد را پاره کردند
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: به دنبال تقویت تیم تحت هدایت جواد نکونام برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد درباره قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی تیم فولاد با شباب الاهلی امارات، آهال ترکمنستان و الغرافه قطر اظهار داشت: قبل از هر چیز من به‌عنوان یک فوتبالی ابراز تأسفم را از حذف سرخابی اعلام می‌کنم و به جای آنهایی که حتی یک سر سوزن در این کار نقش داشتند، از مردم و هواداران عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله با یک برنامه‌ریزی خوب هر ساله سهمیه کشورمان افزایش پیدا کند و نشان دهیم کشورمان ورزشی است و پتانسیل بالایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نوار موفقیت‌های فولاد از زمانی که نکونام به این تیم آمد، شکل گرفت و ادامه داشت تا زمانی که روی بدسلیقگی و لج و لجبازی بعضی‌ها در فدراسیون و باشگاه محرومیت گریبان باشگاه ما را گرفت و پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته شد. این باعث شد نوار رو به رشد کُند و حتی پاره شود. وقتی کارمان را شروع کردیم 5 بازیکن اصلی جدا شده و همه باشگا‌ه‌ها هجمه آورده بودند که این بازیکنان را جذب کنند. 17 بازیکن اصلی قراردادشان تمام شده بود و به جز آن پنج بازیکن با تلاش پیگیر بودیم، بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. البته باید از هیئت مدیره هم تشکر کنم که در عرض 45 روز 16 جلسه اضطراری برگزار کردیم.

,

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: در ادامه تغییر کادر فنی را داشتیم که همه اینها تلاطمی بود که گریبان باشگاه را گرفته بود. الان مسیر رو به جلو را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در نقل‌وانتقالات بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. البته سخت است، چون هیچ باشگاهی راحت اجازه جدایی به بازیکنانش نمی‌دهد. امیدوارم نگاه باشگاه‌هایی که می‌خواهیم با آنها توافق کنیم این باشد که فولاد در آسیاست و باید از کیان فوتبال ایران دفاع کند.

,

گرشاسبی در واکنش به این موضوع که آیا باشگاه فولاد قصد جذب بازیکنان جدید و حتی خارجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: ما چند جلسه با نکونام داشتیم و یک لیستی تهیه شده است. ما دنبال این هستیم که ببینم چند بازیکن را می‌توانیم جذب کنیم. 13، 14 بازیکن به ما معرفی شده‌اند و دنبال این هستیم در پست‌های موردنیاز چند بازیکن را به تیم‌مان اضافه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه