اخبار داغ

شهردار کرمانشاه معارفه شد

شهردار کرمانشاه معارفه شد
امروز آئین معارفه شهردار کلانشهر کرمانشاه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، پیش از ظهر امروز دوشنبه آئین معارفه شهردار کلانشهر کرمانشاه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان در تالار انتظار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

, ,

مادامی که شهردار کرمانشاه در مسیر توسعه و بر مدار قانون حرکت کند یاور و پشتیبان او خواهیم بود

, مادامی که شهردار کرمانشاه در مسیر توسعه و بر مدار قانون حرکت کند یاور و پشتیبان او خواهیم بود, مادامی که شهردار کرمانشاه در مسیر توسعه و بر مدار قانون حرکت کند یاور و پشتیبان او خواهیم بود,

در این مراسم رسول آزادی ضمن تقدیر از حضور مدعوین اظهار داشت: نادر نوروزی توانست با کسب آرای همه اعضای شورای شهر سکان مدیریت شهر کرمانشاه را به دست بگیرد و این مهم نشان از همدلی و همراهی اعضای شورای شهر با شهردار منتخب و نوید بخش روزهای خوب برای مردم این شهر است.

,

وی افزود: شورای شهر پس از استعفای آقای سعید طلوعی برای انتخاب مدیریت شهر دست به کار شدند و جلسات بسیاری به این منظور برگزار شد و از میان ۴۰ نفر کاندیدا در نهایت نگاه اعضای شورای شهر معطوف به آقای نادر نوروزی شد‌.

,

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر چه انتخاب شهردار با تاخیر مواجه شد و در این خصوص اختلاف دیدگاه‌هایی وجود داشت، این اختلاف دیدگاه‌ها برای انجام بهتر کار و توسعه کلانشهر کرمانشاه بود.

,

آزادی گفت: ما اعضای شورای شهر به اتفاق اعلام می کنیم مادامی که شهردار کرمانشاه در مسیر توسعه و بر مدار قانون حرکت کند یاور و پشتیبان او خواهیم بود.

,

وی اظهار داشت: انتظار اعضای شورا از شهردار این است که ضمن رسیدگی به امورات و عدالت در پرداخت، نسبت به تبدیل عضویت پرسنل شهرداری پیگیری لازم بعمل آید.

,

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: همچنین انتظار است شهردار در طول تصدی خود ارتباط را با مسئولین و استاندار حفظ کند و در مسیر توسعه این پارلمان محلی گام بردارد.

,

, ,


مسئولان برای خدمت صادقانه و خالصانه سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

,
, مسئولان برای خدمت صادقانه و خالصانه سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند, مسئولان برای خدمت صادقانه و خالصانه سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند,

به گزارش مرصادنیوز، رسول ایوانی از یادگاران دوران دفاع مقدس در مراسم معارفه شهردار کرمانشاه اظهار داشت: اسوه ها و نابغه هایی در استان کرمانشاه هستند که می توانند مملکتی را اداره کنند.

, مرصادنیو,

وی به خدمات رئیس جمهور ایران طی ۱۰۰ روز خدمتش در ردای ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: طی این مدت اقدامات شایسته زیادی صورت گرفته است که می توان از جمله آنها به واردات واکسن کرونا اشاره کرد.

,

وی در خصوص انتخاب شهردار کرمانشاه، گفت: بدون شک شهرداری کارآمد، فروتن و با تدبیر سکان این کلانشهر را به دست گرفته است و به این لحاظ کرمانشاه چنین روزهای خوبی به خود ندیده است.

,

این یادگار دوران ۸ سال دفاع مقدس بیان داشت: کرمانشاه سینه ستبر نام گرفت چون اولین مردانی که در رکاب امام(ره) شمشیر زدند مردم این شهر بودند همچنین اولین دفاع در جنگ تحمیلی را همین مردم شکل دادند.

,

ایوانی در بخش دیگری از سخنانش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را مردی بی بدیل در سراسر جهان معرفی کرد و اظهار داشت: امروز اگرچه اختلاف نظر در برخی مسائل وجود دارد اما مسئولین بدانند برای خدمت بر مسند می نشینند و باید برای خدمت صادقانه و خالصانه سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

,

وی تاکید کرد: کارها نباید با سفارش پیش برود بلکه باید با جان و دل باشد و شبانه روز به فکر رفاه و آسایش مردم باشیم لذا باید لباس خدمت بر تن کنیم.

,

ایوانی گفت: به حمد خدا امروز رئیس جمهور و رئیس مجلس ما شبانه روز تلاش می کنند و لحظه ای در خدمت به مردم درنگ نمی کنند.

,

در یک مطالعه مسئله محور مسائل و مشکلات شهر را در هشت محور و ۷۵ مسئله استخراج کردیم

, در یک مطالعه مسئله محور مسائل و مشکلات شهر را در هشت محور و ۷۵ مسئله استخراج کردیم, در یک مطالعه مسئله محور مسائل و مشکلات شهر را در هشت محور و ۷۵ مسئله استخراج کردیم,

در ادامه این مراسم نادر نوروزی شهردار کرمانشاه اظهار داشت: زیبا سخن گفتن به کار مردم این شهر نمی آید بلکه عمل زیبای ما هست که می تواند در زندگی شهروندان کرمانشاهی موثر باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: در مسائل شهر کرمانشاه در محورهای مختلف از جمله زندگی در شهر، مسائل ترافیکی، اشتغال، محیط زیست، درآمدهای پایدار‌ مسائل مربوط به خانواده شهرداری و ... سخن بسیار است.

,

نوروزی گفت: در یک مطالعه مسئله محور مسائل و مشکلات شهر را در هشت محور و ۷۵ مسئله استخراج کردیم و در تلاشیم که بتوانیم این مسائل را حل کنیم به گونه‌ای که بتواند در زندگی تک تک مردم شهر موثر باشد و در این خصوص سخن نمی گویم بلکه عمل می کنم چرا که این عمل است که موثر واقع می شود.

,

گفتنی است در پایان این مراسم توسط اعضای شورای شهر لباس نمادین خدمت بر تن نادر نوروزی به عنوان شهردار پوشانده شد و کار خدمت به مردم شهر را به طور رسمی آغاز کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه