اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار مطرح کرد؛

گازرسانی به روستاهای رشتخوار در انتظار تعیین پیمانکار/ تجهیزات راهداری در مواجه با بحران‌ها ضعیف است

گازرسانی به روستاهای رشتخوار در انتظار تعیین پیمانکار/ تجهیزات راهداری در مواجه با بحران‌ها ضعیف است
حجت الاسلام احمدپور گفت: هم اکنون کار گازرسانی به روستاهای پایین دست بخش جنگل رشتخوار در انتظار تعیین پیمانکار است و روند اجرای طرح گازرسانی به این مناطق از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور، نماینده خواف و رشتخوار در گفت‌و‌گو با صبح توس اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای پایین دست بخش جنگل در انتظار تعیین پیمانکار است، و انشالله اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت الاسلام احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در ادامه افزود: ۲۹ دی و ۲ بهمن کار واگذاری طرح به پیمانکار از طریق جرائد و روزنامه ها انجام خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به جاده سراسیاب به شعبه یک از نیازهای ضروری منطقه است، تصریح کرد: با پیگیری های که انجام شده و انشالله اگر قرار است بنیادبرکت در منطقه کاری انجام دهد، بحث رسیدگی و رفع مشکلات حوزه راه سراسیاب به شعبه باید باشد.

,

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در ادامه ابا تاکید بر اینکه یکی از مشکلات شهرستان درمواقع بارندگی بحث زیر گذر و مسیر جاده ای روستای سعادت اباد است، بیان داشت: تلاش برای رفع مشکل تخلیه آب هم اکنون در این نقطه با حضور گروهای امدادی هلال احمر، راهداری و گروه های خودجوش مردمی در حال انجام است، و مسیر فعلی رفت و آمد نیز راه اندازی شده است.

فرماندار رشتخوار همچنین به در اولویت بودن رسیدگی به مشکلات حوزه، راه و اب در رشتخوار اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مشکلات مسیر جاده ای جنگل عرض کم آن و همچنین نبود شانه خاکی است که توجه به آن نیاز مبرم و اساسی  امروز در سطح شهرستان است.

,
,
,

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات راهداری رشتخوار در مواجه با بحران ها بسیار ضعیف است، اذعان داشت: تجهیزات و ماشین الات اداره راهداری رشتخوار نیازمند توجه و ازتقاء است، چرا که در مواقع بحران به دلیل برخی از کمبود ها دچار مشکلات می شویم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه