اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد خبر داد؛

ترک تحصیل بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز خلیل آبادی در سال جاری / ۲۶۱ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدرسه بازگشتند

ترک تحصیل بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز خلیل آبادی در سال جاری / ۲۶۱ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدرسه بازگشتند
روشندل گفت: ۴۲۸ دانش آموز خلیل آباد در سال جاری در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم ترک تحصیل کرده بودند که با اقداماتی که انجام شد ۲۶۱ نفر از این دانش آموزان به مدارس بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال جاری سخت ترین سالی بود که به لحاظ مسائل کرونایی و دیگر مسائل در تعلیم و تربیت اتفاق افتاد و بیشترین ترک تحصیل را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 148 دانش آموز در مقطع ابتدایی بازمانده از تحصیل داشتیم که همه این میزان، جذب شدند و دوباره به مدرسه بازگشتند، خاطرنشان کرد: همچنین در متوسطه اول، 148 دانش آموز ترک تحصیل کردند که 103 نفر جذب نشدند و تنها 46 نفر به تحصیل خود ادامه دادند و ترک تحصیل در این مقطع عواملی نظیر ازدواج دختران و شاغل شدن پسران دارد.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه 132 نفر در متوسط دوم ترک تحصیل کرده اند و 67 نفر از این میزان جذب شده اند، تصریح کرد: سال جاری تنها دو هفته به دلیل شرایط قرمز کرونایی مدارس خلیل آباد تعطیل شدند و الباقی سال تحصیلی مدارس باز شدند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: در سخت ترین شرایط تحصیلی هستیم چون بسیاری از دانش آموزان علاقه ای به امتحان حضوری نداشتند ولی اقناع سازی لازم انجام گرفت و آخرین امتحان ۳۰ دی ماه برگزار می شود.

,

روشندل با بیان اینکه ۱۲ پک هوشمند سازی با ۱۳۲ میلیون تومان توسط خیرین آموزشی خریداری و در مدارس مختلف نصب خواهد شد، عنوان کرد: سه مدرسه 6 کلاسه در روستاهای جعفرآباد، جابوز و ابراهیم آباد، یک 4 کلاسه در روستای بزنجرد و دو مدرسه دو کلاسه در کلاته شادی و ابراهیم آباد همزمان با دهه فجر در خلیل آباد به بهره برداری می رسد.

,

وی با تاکید بر اینکه 51 آموزش دهنده فعال در شهرستان خلیل آباد و یک مرکز یادگیری در شهر کندر داریم، تشریح کرد: 20 خدمات آموزشی، مهارتی و هنری در این مرکز ارائه می شود و 78 بی سواد و کم سواد از این خدمات استفاده می کنند.

,

 

,

پیشرفت جوامع مرهون آموزش و پرورش است / خط قرمز شورای آموزش و پرورش باید ترک تحصیل باشد

, پیشرفت جوامع مرهون آموزش و پرورش است / خط قرمز شورای آموزش و پرورش باید ترک تحصیل باشد ,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد همچنین در این نشست اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای توسعه است و در همه نظام های سیاسی پیشرفت ها مرهون آموزش و پرورش است.

,

وی با بیان اینکه همه جوامع موفق به دنبال یک آموزش و پرورش توانمند هستند تا توسعه پایدار بر پایه آموزش و پرورش به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: همه مدیران و اقشار مختلف مردم باید دغدغه آموزش و پرورش داشته باشند.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه در هدایت تحصیلی، انگیزه دانش آموز بسیار مهم است، تصریح کرد: خط قرمز شهرستان خلیل آباد بحث بی سوادی و ترک تحصیل است و همه باید برای بهبود شرایط آموزشی گام بردارند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: گفتمان سازی سیاسی در شهرستان خلیل آباد در ایام انتخابات تقریبا نهادینه شد و اگر بتوانیم تولید گفتمان انتقادی کنیم دانش آموز می تواند پرسشگر شود و در ادامه تصمیم عاقلانه ای در انتخابات داشته باشد.

,

قاسم پور عنوان کرد: راه اندازی مرکز یادگیری در شهر خلیل آباد یکی از ضروریات است که باید در دستور کار نهضت سواد آموزی استان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه