اخبار داغ

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

امروز در کشور با فیک نیوزها و باج نیوزهای زیادی روبه‌رو هستیم/ حمایت واقعی از رسانه‌ها هدف دولت سیزدهم

امروز در کشور با فیک نیوزها و باج نیوزهای زیادی روبه‌رو هستیم/ حمایت واقعی از رسانه‌ها هدف دولت سیزدهم
شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حمایت واقعی از رسانه‌ها هدف دولت سیزدهم، گفت: امروز با فیک نیوزها و باج نیوزهای زیادی در کشور مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ایمان شمسایی ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم نگاه استانی و منطقه‌ای است، گفت: نگاهمان استانی و منطقه‌ای است ولی قرار نیست که نگاه کشوری و بین‌المللی نداشته باشیم ولی استفاده از ایده و تفکرات استان‌ها را مدنظر داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: حمایت از نشریات و رسانه‌های استانی به طور جد از سمت دولت دنبال می شود و تصدی‌گری را در این دولت کمتر می‌خواهیم انجام دهیم و قرار بر این شده که از مجموعه‌های مردم نهاد، انجمن‌ها و خانه‌های مطبوعات و پیشکسوتان رسانه استفاده کنیم و نقش نظارتی و حمایتی خود را داشته باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها کسانی هستند که می‌خواهند جامعه را اصلاح و عیوب مسئولان را بیان و به دنبال رفع آن باشند، ابتدا باید خودشان را اصلاح کنند تا بتوانی به سمت اصلاح مشکلات و چالش‌های مسئولان حرکت کرد.

,

شمسایی با بیان اینکه امروز با فیک نیوزها و باج نیوزهای زیادی در کشور مواجه هستیم، افزود: خبرنگار واقعی باید به شکل جدی در این زمینه فعالیت داشته باشد، این گفته به این معنا نیست که پاره وقت در این زمینه فعالیت نکنند بلکه می‌بایست به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت خبری باشند.

,

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید همصدا و یکدست باشند، اضافه کرد: هرچند اختلافاتی وجود دارد ولی باید اتحاد و یکپارچگی برای پیشرفت شغلی و کاری خود آن را مدنظر رسانه‌ها باشد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه