اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد؛

راه صعب‌العبور خبرنگاران برای رسیدن به بیمه خبرنگاری

راه صعب‌العبور خبرنگاران برای رسیدن به بیمه خبرنگاری
جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یکی از مشکلات اصلی خبرنگاران برقرار کردن بیمه است که راه صعب‌العبوری را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مجید جوادیان زاده ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد با بیان اینکه رسانه‌های یزد بیش از یک قرن سابقه دارند، گفت: در حال حاضر دوران خوب و بلوغ رسانه‌های استان یزد را شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تأکید بر اینکه انسجام بسیار خوبی در بین رسانه‌های استان وجود دارد، اظهار داشت:206 رسانه فعال در استان یزد داریم که فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای را دنبال می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه نیازمند نگاه مجدد و بازنگری در بحث خبرنگاران و رسانه‌ها هستیم، اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها دغدغه و مشکلات بسیاری دارند که باید در جهت رفع این چالش‌ها مرتفع شود.

,

جوادیان زاده بیمه خبرنگاران را یکی از دغدغه‌های اصلی رسانه‌ها دانست و افزود: خبرنگاران راه سختی را باید در پیش بگیرند تا بتوانند در جهت بیمه خبرنگاری اقدام کنند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دیگر مشکلات رسانه‌ها را آگهی‌ها دانست و گفت: پایگاه‌های خبری امکان اینکه مثل سایر رسانه‌ها آگهی دریافت کنند، ندارد که باید نسبت به حل این مسئله نیز اقدامی صورت گیرد.

,

وی ادامه داد: نمایشگاه و ویترینی برای تولیدات رسانه‌ای در سطح کشور و استان یزد نیاز است تا بتوانند تولیدات خود را عرضه کنند و به نمایش بگذارند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه