اخبار داغ

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس :

طرح هایی که برای استیضاح وزرا مطرح می شود زود است/ آقای عبدالملکی کارهای ساختاری خوبی را شروع کرده اند

طرح هایی که برای استیضاح وزرا مطرح می شود زود است/ آقای عبدالملکی کارهای ساختاری خوبی را شروع کرده اند
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هایی که برای استیضاح مطرح می شود خیلی زود بوده و طرح آن توسط مجلس درست نیست هرچند حق قانونی نماینده مولفه های نظارتی از جمله سوال و استیضاح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نقد می تواند از یک روز کاری شروع شود و تا آخرین روز مسئولیت خود ادامه داشته باشد، حتی مدیر می تواند در روز اول کاری خود خطاهایی را مرتکب شود که مورد انتقاد قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
,
وی با اشاره به اینکه نقد از اولین روز کاری برای یک مدیر ممکن است اتفاق بیافتد تصریح کرد: نقد منصافانه و نقد مشوقانه مهم است.
,
 
,
راستینه بیان داشت: طرح هایی که برای استیضاح مطرح می شود خیلی زود بوده و طرح آن توسط مجلس درست نیست هرچند حق قانونی نماینده مولفه های نظارتی از جمله سوال و استیضاح است.
,
 
,
وی اذعان داشت: امروز برخی دستگاه های ما میراث دار یک دستگاه هسته ای است که فرصت های زیادی را از دست داده  و باید به آن ها اجازه داد ساختار را اصلاح و پویا تر کنند ، به آن ها اجازه دهیم برنامه های خود را عملیاتی کنند و خروجی برنامه عملیاتی آن ها حداقل نیازمند یک سال زمان برای تجزیه و تحلیل عملکرد است.
,
 
,
راستینه خاطر ادامه داد: البته اگر در طول یک سال خطاهای فاحشی اتفاق بیافتد مجلس بر اساس وظیفه خود از حقوق ملتش دفاع می کند ، لذا امکان دارد زودتر از یک سال هم استیضاح اتفاق بیافتد.
,
 
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد ما بر این است که امثال اقای عبدالملکی کارهای ساختاری خوبی شروع کرده اند و باید به آن ها اجازه داده شود که برنامه آن ها پاسخ داده شود.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه