اخبار داغ

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

صعود آلومینیوم در ضیافت پنالتی ها/ وداع تلخ و زودهنگام محرم با جام حذفی

صعود آلومینیوم در ضیافت پنالتی ها/ وداع تلخ و زودهنگام محرم با جام حذفی
در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور تیم آلومینیوم با شکست سپاهان در ضربات پنالتی به مرحله بعدی صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور آلومینیوم اراک عصر امروز درحالی در ورزشگاه امام خمینی(ره) به مصاف تیم سپاهان رفت که این دو تیم هفته گذشته نیز در هفته پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
نیمه نخست دیدار امروز تیم های آلومینیوم و سپاهان اما در دقایق ابتدایی با باز شدن دروازه آلومینیوم سازان روی یک ناهماهنگی دفاعی در محوطه جریمه همراه شد و فرشاد احمدزاده گل اول اصفهانی ها را به ثمر رساند.
,
 
,
در ادامه اما شاگردان خطیبی در صدد جبران گل خورده برآمدند تا در نهایت میلاد فخرالدینی با یک ضربه آزاد دیدنی از پشت محوطه جریمه حریف دروازه سپاهان را بار کرد و بازی را به تساوی کشید هر چند در ادامه این نیمه توپی از خط دروازه ها گذر نکرد و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند.
,
 
,
در نیمه دوم اما شاگردان نویدکیا با اعمال فشار بیشتری بر روی دروازه آلومینیوم موقعیت های متعدد و خطرناکی را ایجاد کردند که در چندین صحنه سنگربان اراکی ها با عکس العمل های خوب ناجی دروازه تیمش بود.
,
 
,
 دقایقی بعد بازی به تعادل رسید و به ویژه در پانزده دقیقه پایانی نیمه دوم این بار آلومینیوم سازان بودند که چندین بیار در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شدند و در یک صحنه خطای مشکوک بر روی آریاکیا در دقایق پایانی به اعلام نکردن پنالتی توسط داور معترض شدند.
,
 
,
 تلاش دو تیم اما در مجموع ۹۰ دقیقه به نتیجه نرسید و تقابل حساس آلومینیوم و سپاهان در دو نیمه وقت اضافه نیز پر افت و خیز دنبال شد، هر چند دو تیم در وقت های اضافه نیز صاحب موقعیت هایی بودند و پا پس نکشیدند اما در نهایت دروازه ها برای بار دوم گشوده نشد و کار به ضربات پنالتی رسید.
,
 
,
در ضربات پنالتی اما با وجود مهار یک ضربه از سوی دروازه بانان دو تیم اما اشتباهات و دقت بازیکنانی که پشت توپ قرار گرفتند تعیین کننده بود و در نهایت این آلومینیوم سازان بودند که با نتیجه ۴ بر۳ در ضیافت پنالتی ها به برتری رسیدند.
,
 
,
شاگردان رسول خطیبی اما با این پیروزی ارزشمند یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران با تجربه ۴ بار قهرمانی جام حذفی را از گردونه این رقابت ها کنار زدند و خود را به مرحله یک چهارم نهایی رساندند تا این بار به شگفتی سازی در جام شگفتی ها امیدوار باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه