اخبار داغ

سرمربیان سپاهان و آلومینیوم چه گفتند؟

نویدکیا: به سپاهان نیامده‌ام که با یک باخت بروم/ خطیبی: بهتر از سپاهانی بازی کردیم که ۲ تیم کامل دارد

نویدکیا: به سپاهان نیامده‌ام که با یک باخت بروم/ خطیبی: بهتر از سپاهانی بازی کردیم که ۲ تیم کامل دارد
سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم پس از دیدارشان به اظهارنظر در نشست خبری پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تحمل شکست و حذف از جام حذفی اظهار داشت: از تیم آلومینیوم تشکر می‌کنم که در این چند روز زمین در اختیار ما گذاشتند. در بهترین زمان به گل رسیدیم و تا دقیقه ۲۵ خوب کار کردیم اما بعد عقب نشستیم. در یک صحنه ای که خطا هم نبود حریف به گل رسید. از دقیقه ۳۰ به بعد فوتبال معمولی انجام دادیم اما هر چه رو به جلو رفتیم بچه‌ها خوب بازی کردند. در نیمه دوم و وقت های اضافه خوب کار کردند و شانس‌هایی داشتیم اما باورکردنی نیست که نتوانستیم استفاده کنیم. ضربات پنالتی هم همه دیدند اما با ضربات پنالتی نمی‌توان تیم‌ها را مقایسه کرد. به آلومینیوم هم بابت صعود تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی سپاهان افزود: همه ناراحت هستند و امیدوارم در لیگ جبران کنند. امیدوارم داوران هم با داد و هوار احساسی نشوند. باز هم به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم.
,
وی در پاسخ به این سوال که همکاری شما با این شکست‌ها با سپاهان تا چه زمانی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: من اینجا نیامدم با یکی دو باخت بروم، چنین چیزی نیست، موضوع اصلی این است از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم و سرمربی شدم نه مصاحبه کردم، نه خودم را به کسی وصل کردم و نه به دست و پای کسی افتادم. با آقای ساکت چندین جلسه داشتیم و گفتند شرایط تیم خوب نیست شاید من بتوانم کمک کنم. 
,
نویدکیا یادآور شد: من تا زمانی هستم که به تیم کمک کنم اما اینکه یکی دو باخت بیاوریم و من بگویم نیستم این طور نیست اما مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده هستند و از آنها بپرسید. نوع فوتبال بازیکنان ما خوب است و در لیگ برای قهرمانی رقابت سختی خواهیم داشت اما فوتبال بالا و پایین دارد. نمی‌توان انتقاد بیخودی کرد و حرف‌های غیر اصولی برای توجیه زد. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک اینقدر موقعیت داشته و فشار به آلومینیوم آورده باشد. تیم من کارش را خوب انجام می‌دهد اما اینکه این موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود برای ما هم عجیب است. تا جایی که بتوانم کارم را ادامه می‌دهم و مشکلی ندارم.
,
سرمربی سپاهان درباره اینکه نظرتان درباره آلومینیوم چیست، تصریح کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و بحثی وجود ندارد اما هر سرمربی خودش می‌داند چه نقاط ضعف‌ و قوتی وجود دارد. اگر مربی در نیم فصل بتواند شرایط را مهیا کند آلومینیوم می‌تواند رقیب سرسختی باشد. من آلومینیوم را دوست دارم و فوتبال آنها جذاب است اما واقعیت این است آنها در ۱۵ بازی ۵ برد آوردند و شاید این کمی آنها را اذیت کند. اگر بردهای بیشتری بیاورند می‌توانند در آینده رقیب سختی برای همه تیم‌ها باشند. 
,
وی همچنین درباره دعوای سروش رفیعی و بازیکن خارجی سپاهان گفت: سروش ترجمه می‌کرد که آنها اشتباه حرف هم را متوجه شدند، اینها طبیعی است.
,
 
,
خطیبی: بهتر از سپاهانی بازی کردیم که ۲ تیم کامل دارد
,
 
,
رسول خطیبی پس از صعود آلومینیوم اراک به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی با غلبه بر سپاهان اصفهان گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و مسائل فنی آن سخت می‌شود. در هر دو نیمه خیلی بهتر بازی کردیم و دقایقی هم سپاهان شرایط خوبی را سپری کرد.
,
وی ادامه داد: تمام راه‌ها را بسته بودیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم که متأسفانه استفاده نکردیم. بازیکنانم استرس داشتند و این موضوع اجازه نداد که به گل برسند. خیلی خوشحالم که بازیکنان آلومینیوم به پیراهن‌شان غیرت، تعصب و تعهد دارند و این موضوع در خون‌شان است.
,
خطیبی عنوان کرد: تلاش بازیکنان قابل احترام است و از تک تک آنها تشکر می‌کنم که بازی به این بزرگی را با ذهن خوب و آگاهانه بردند. سپاهان تیمی بزرگ و چندین دوره قهرمان شده است. بازیکنان خیلی خوب و با کیفیتی دارد و دیدید که تعویضی‌های آنها چه بازیکنانی بودند. سپاهانی‌ها دو تیم کامل دارند، ولی بازیکنان آلومینیوم که شاید یکی دو نفر از آنها اولین بازی‌شان بود با تمام وجود کار کردند.
,
سرمربی آلومینیوم یادآور شد: این تیم دوست داشتنی است و مردم اراک، آلومینیوم را دوست دارند و حتی طرفداران دیگر تیم‌ها از کیفیت این تیم به نیکی یاد می‌کنند. به خاطر دوست داشتن مردم باید به این تیم خیلی بها داد. با اینکه مسئولان استانی و هیئت مدیره با تمام وجود کار کردند و زحمت کشیدند، ولی خواهش می‌کنم تلاش‌ها دو برابر شود. در نیم فصل اول هر چقدر وقت گذاشتند باید برای نیم فصل دوم چندین برابر شود. آلومینیوم این شخصیت را دارد که کارهای بزرگی انجام دهد. باز هم باید این جمله را تکرار کنم، بازیکنان آنقدر دوست داشتنی هستند که در قلب من جای دارند و آفرین به غیرت و تعصب بازیکنان ما.
,
 
,
سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه ما باید بزرگ و حرفه‌ای فکر کنیم، خاطرنشان کرد: من در اروپا و تیم‌های عربی بازی کرده‌ام، تیم‌هایی هم که در ایران بازی کردم مثل سپاهان بزرگ بودند. نتایج خوبی در آلومینیوم کسب شده، ولی اولویتم ساختار و حرفه‌ای بودن تیم است.  امیدوارم مسئولان در این راستا بیشتر کمک کنند، چون دوست دارم آلومینیوم از نظر سخت افزاری و امکانات بهتر شود. نمی‌خواهم انتظارها را بالا ببرم، ولی با یکدلی آلومینیوم به لیگ برتر آمد و امسال شخصیت بهتری پیدا کرده است. برگشتن من به آلومینیوم به این خاطر بود که آن شخصیت را از دست ندهیم، چون خودم اینجا با تمام وجود زحمت کشیدم. فارغ از نتایج می‌خواهم یک یادگاری دیگری اینجا بگذارم و آن هم این است که آلومینیوم از نظر ساختاری و سخت افزاری در نیم فصل آینده مثل سپاهان و فولاد شود. آرزویم این است که سال بعد تمام بازیکنان آرزوی‌شان این باشد که به ایرالکو بیایند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه