اخبار داغ

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی و درگیری در یاسوج

دستگیری عامل تیراندازی و درگیری در  یاسوج
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل اصلی ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه خیابان هجرت ۳ شهر یاسوج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سردار "کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک فقره نزاع و تیراندازی به منزل شخصی خالی از سکنه در تاریخ ۲۳ دی ماه سال جاری در خیابان هجرت ۳ شهر یاسوج، بلافاصله عوامل انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی با اشاره به اینکه قبل از رسیدن مأموران به محل مورد نظر عامل اصلی نزاع متواری شده بود، افزود: مأموران انتظامی بلافاصله پس از آغاز درگیری با حضور در محل از ادامه نزاع جلوگیری و با استقرار نیروها اوضاع منطقه را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه با تلاش مستمر پلیس و انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان گچساران متهم را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در یکی از شهرستان های تابعه دستگیر و یک قبضه اسلحه برنو مورد استفاده در نزاع را نیز کشف و ضبط نمودند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه علت نزاع را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که پلیس هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مصادیق هنجارشکنی و اخلال در امنیت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه