اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

اعتماد به غرب اشتباه بزرگ دولت روحانی بود

اعتماد به غرب اشتباه بزرگ دولت روحانی بود
سامان اردشیری گفت: نتیجه اعتماد به غرب در دولت گذشته مشخص شد، زیرا تنها با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توان کشور را به خودکفایی و استقلال رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نتیجه اعتماد به غرب در دولت گذشته مشخص شد، زیرا تنها با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توان کشور را به خودکفایی و استقلال رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سامان اردشیری ادامه داد: وقتی دولت ترامپ از مذاکرات خارج شد، بیانات هبری در مورد اعتماد به غرب برای همگان ثابت شد.
,
 
,
وی افزود: دولت سیزدهم با در نظر گرفتن منافع ملی مذاکرات را پیش گرفته است و ذره ای از خواسته های خود کوتاه نخواهد آمد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: اگر غرب و اروپا به تعهدات خود در برجام عمل کنند، نتبجه مذاکرات مثبت خواهد بود اما اگر این مهم اتفاق نیفتاد باز هم اقتدار کشور حفظ شده است.
,
 
,
اردشیری گفت: هوشمندی تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم قابل تقدیر است و استکبار از این مهم هراس دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: غرب باید به مفاد اصلی برجام و توافق بازگردد و ضمن پرهیز از حاشیه ها، با رویکرد و نگاه واقع بینانه به دنبال دستیابی به یک توافق همه جانبه با کشور باشد.
,
 
,
این کارشناس افزود: آمریکا در طول ادوار تاریخ همیشه غیر قابل اعتماد بوده است و کارگزاران نظام باید از این مهم درس عبرت بگیرند.
,
 
,
اردشیری تاکید کرد: باید با درس گرفتن از توافق گذشته، در این دور از مذاکرات بیشترین نفع و استفاده را با پایبندی به خواسته های خود بر مبنای مواضع رهبری ببریم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تنها با در نظر گرفتن عزت و منافع ملی، مذاکرات را تا به نتیجه رساندن مطالبه به حق نظام پیش خواهد برد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه