اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد:

هیئت فنی وزارت بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند

هیئت فنی وزارت بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اعزام هئیتی از وزارت بهداشت برای تعیین تکلیف زمین واگذاری در بخش پاتاوه شهرستان دنا خبر داد و گفت: بیمارستان شهر سی سخت حدود 30 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سلامت و درمان محور توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کلیه جوامع بشری بوده و اهمیت ویژه ای در توسعه زیرساخت بخش های مختلف جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هدف نهایی نظام هر کشور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی و  ارتقای سطح سلامت آحاد مردم است در این راستا توسعه امکانات درمانی در مناطق کمتر توسعه یافته یکی از برنامه های مهم نظام سلامت و درمان کشور است.

,

تلاش ها و خدمات مختلف برای رفع محرومیت ها در حوزه سلامت و درمان در  استان مشاهده شده است اما در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد  همچنان محرومیت در حوزه بهداشت و درمان مشاهده می شود.

,

بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا دارای روستاهای مختلفی است که با وجود مراکز بهداشت روستایی  جهت دسترسی به امکانات درمانی نیاز است به بخش مربوطه یعنی  پاتاوه مراجعه شود در این راستا امکانات درمانی بیشتری باید در این بخش به مراجعه کنندگان ارائه شود.

,


در همین رابطه کلنگ بیمارستان  ۳۲ تختخوابی بخش پاتاوه پنج سال پیش به زمین زده شد و از آن زمان تا امروز این بخش بیمارستان ندارد و همین موضوع سبب حضور ساکنان بخش و روستاهای اطراف در مراکز درمانی شهرستان دنا و همچنین شهر یاسوج می شود که ترددها همراه با افزایش هزینه و همچنین خطرات همراه خواهد بود.

,
,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان بخش پاتاوه گفت: گروهی متشکل از دفتر فنی وزارت بهداشت برای تایید زمین واگذاری جهت احداث بیمارستان بخش پاتاوه حضور پیدا خواهند کرد.

,

یزدانپناه با بیان اینکه برای ادامه روند بیمارستان بخش پاتاوه باید زمین واگذاری مورد تایید قرار گیرد، گفت: روند رشد و احداث بیمارستان شهر سی سخت نیز ادامه دارد و حدود 30 درصد رشد داشته است.

,

وی افزود: بیمارستان شهر سی سخت تا امروز حدود 5 الی 6 میلیارد هزینه داشته است.

,

خبرنگار:بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه