اخبار داغ

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال؛

لغو بازی استقلال و پیکان به‌ علت ابتلای آبی‌ها کرونا/ ارائه پرونده آبی‌پوشان به کمیته انضباطی

لغو بازی استقلال و پیکان به‌ علت ابتلای آبی‌ها کرونا/ ارائه پرونده آبی‌پوشان به کمیته انضباطی
کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال پیرامون موارد مطرح شده از سوی باشگاه استقلال نظرش را اعلام داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال در تاریخ ۲۷ دی ماه اعلام شد. بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می‌شود:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
۱. تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می‌بایست در قرنطینه بوده و تحت‌نظر پزشک تحت مراقبت‌های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین باید طبق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده  و در صورت  بی‌علامتی (ارائه فرم خوداظهاری بی‌علامتی سه روز آخر الزامی است) و ارائه تست منفی PCR و تأییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب، اجازه حضور در تمرینات را دارند. مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه آقای دکتر حبیبی است.
,
۲. با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه، به استحضار می‌رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابت‌های فوتبال کشور در شرایط ابتلای بازیکنان و تیم‌ها به کووید، رقابت باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می‌شود.
,
۳. بدیهی است سایر رقابت‌های پیش روی تیم استقلال، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم‌گیری و اعلام می‌شود.
,
۴. با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه استقلال،  این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه