اخبار داغ

هیچ وقت ایران را فراموش نکردم؛

جانواریو: مجیدی و جباری بهترین هم‌بازیانم در استقلال و سپاهان بودند/ منتظر بودیم کریمی در یک لحظه همه را شگفت‌زده کند!

جانواریو: مجیدی و جباری بهترین هم‌بازیانم در استقلال و سپاهان بودند/ منتظر بودیم کریمی در یک لحظه همه را شگفت‌زده کند!
هافبک برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی و جباری بهترین هم‌بازیانم در استقلال و سپاهان بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فابیو جانواریو، هافبک برزیلی پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: در مورد استقلال باید بگویم تیم فرهاد مجیدی را می شناسم، او تیم خوب و قوی را ساخته و من پیگیر اخبار و نتایج این تیم هستم. این روزها استقلال در صدر جدول بوده و این خیلی خوب است. آنها بدون باخت هستند و این باعث افتخار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: نکته مهم این است که استقلال باید در نیم فصل دوم این ثبات را حفظ کند تا بعد از مدت طولانی بتوانند جام قهرمانی را به دست بیاورند. این تیم می تواند قهرمان ایران بشود و باید کادرفنی و بازیکنان تمرکز خودشان را همچنان حفظ کنند.

,

جانواریو در مورد شرایط حضورش در ایران هم گفت: من همیشه وقتی با مردم ایران صحبت می کنم حس خوشایندی دارم. وقتی متوجه نظرسنجی هواداران استقلال شدم دوباره همان حس خوب را تجربه کردم. همیشه مردم و کشور ایران را دوست دارم  و باید بگویم شما در قلب من هستید. 

,

وی افزود: از وقتی ایران را ترک کردم و به برزیل آمدم سعی کردم دوستان ایرانی خودم را حفظ کنم و هیچ وقت ایران را فراموش نکردم. رابطه ام با بازیکنان و باشگاه را به گونه ای حفظ کرده ام و برای عید نوروز به آنها تبریک گفتم.

,

بازیکن اسبق استقلال در مورد این که چقدر فوتبال ایران را دنبال می کند، افزود: اخبار و فوتبال ایران را دنبال کردم، با این که در برزیل هستم با مردم و اهالی ایران رابطه خوبی دارم. من احساس قلبی به ایران پیدا کردم چرا که سایر هواداران هم با من خوب بودند.

,

وی ادامه داد: افتخار می کنم که هواداران استقلال و مردم ایران من را فراموش نکردند. از همان لحظه ای که از ایران رفتم فوتبال شما را دنبال می کنم و هیچ روزی نبوده که من در جریان اخبار فوتبال ایران نباشم. وقتی پیام مردم ایران را دریافت می کنم حالم خوب می شود چرا که بهترین خاطراتی که دارم مربوط به ایران است. 

,

وی در واکنش به این سئوال که بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده، چه کسی بوده است گفت: فرهاد مجیدی و مجبتی جباری را بهتر از سایرین دیدم. مجتبی جباری بازیکن بسیار باهوشی بود و بازیکن اطرافش را با چشم های بسته هم پیدا می کرد. در سپاهان هم محرم نویدکیا را خیلی خوب دیدم.

,

جانواریو در مورد بهترین چهره ای که در برابرش به میدان رفته، تاکید کرد: بازی های ما با پرسپولیس همیشه سخت بود اما علی کریمی را متفاوت از سایرین دیدم. او یک بازیکن ویژه، تکنیکی و فوق العاده بود و منتظر بودیم هر لحظه همه را شگفت زده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه