اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده است/ تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست

همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه لغزنده است/ تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست
کیخسرو گفت: در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش برف و باران هستیم و همه جاده‌ها نیز لغزنده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش برف و باران هستیم و همه جاده ها نیز لغزنده اند.

وی با بیان اینکه تردد در جاده های استان کرمانشاه بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست، افزود: تنها محور مسدود شده محور نودشه به مریوان  است که البته از ماه قبل تاکنون مسدود است.

دستغیب خاطرنشان کرد: اکنون همه محورهای مواصلاتی اصلی در استان کرمانشاه باز هستند اما تردد در آنها به کندی انجام می شود.

وی عنوان کرد: محورهای مواصلاتی اورامانات، گردنه های سرمیل، قلاجه مله ماس، خسروآباد و بیدسرخ بیشترین بارش برف و باران را داشته اند و تردد در آنها کندتر انجام می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مردم از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کنند و در صورت اجبار به مسافرت تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند زیرا استفاده از آن در همه محورهای مواصلاتی استان الزامی است.

دستغیب با بیان اینکه در همه مبادی خروجی شهر نیروهای پلیس راه مستقر هستند و تردد ها به طور جدی کنترل می شود، خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت به همراه نداشتن زنجیر چرخ اجازه خروج از شهر را نخواهد داشت.

وی افزود: رانندگان در صورت تردد بدون زنجیر چرخ علاوه بر ایجاد مشکل برای خود، سبب اخلال در تردد دیگر وسایل نقلیه خواهند شد.

دستغیب تصریح کرد: خوشبختانه به دنبال شرایط جوی موجود در استان کرمانشاه تاکنون تصادف قابل ذکری در محورهای مواصلاتی نداشته ایم با این حال عملیات برف روبی و نمک پاشی با حضور مسئولان پلیس راه و راهور انجام به طور مستمر در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه تیم های پلیس راه با آماده باش کامل در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند، افزود: رانندگان در صورت اجبار به مسافرت از سلامت فنی وسایل نقلیه خود نظیر لاستیک، چراغ، برف پاک کن و بخاری مطمئن شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه