اخبار داغ

علی دارابی خبر داد؛

احمدرضا درویش اولین سریالش را می‌سازد/ «کندو» و ماجرای خطه سیستان

احمدرضا درویش اولین سریالش را می‌سازد/ «کندو» و ماجرای خطه سیستان
احمدرضا درویش کارگردان سینما قرار است سریال «کندو» را در خطه سیستان بسازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دارابی که پیش از این معاون امور استان‌های صداوسیما بود و مدتی است که همراه با عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما و وزیر فعلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به این وزارتخانه رفته است، همچنان با کارگردانان جلساتی را برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دارابی در راستای همین دیدارهای هنری، به تازگی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ساخت یک سریال توسط احمدرضا درویش خبر داد و نوشت: «در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه نویس و کارگردان شهیر ایران «احمدرضا درویش» و دکتر «مهدی فرجی» مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم.

,

هر دو از خانواده معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

,

درصدد ساخت سریالی به نام «کندو» هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

,

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه «درویش» اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

,

احمدرضا درویش کارگردان سینماست که پیش از این ساخت فیلم‌های مطرحی چون «کیمیا»، «دوئل» و «متولد ماه مهر» را در کارنامه خود دارد. فیلم سینمایی «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش است که هنوز به اکران عمومی در نیامده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه