اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

هم‌افزایی حول محور ولایت راه نجات کشور از مشکلات است

هم‌افزایی حول محور ولایت راه نجات کشور از مشکلات است
نصیرایی گفت: اتحاد حول محور امام و خوب فهمیدن و خوب عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری راه نجات و عبور از مشکلات است و ولایتمداری را باید در عمل نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در سی‌وچهارمین سفر خود به شهرستان سرایان با جمعی از بسیجیان و هادیان سیاسی پیرامون مسائل روز بین‌المللی، کشوری و شهرستانی دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار به موضوع نفوذ اشاره کرد و گفت: کارشکنی‌هایی می‌شود که برآمده از تفکر لیبرال‌هاست و مشکلات بوجود آمده در اقتصاد و کشاورزی و دامداری و وضعیت معیشتی مردم برآمده از همین تفکر و نتیجه سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری گذشته است که متاسفانه هنوز برخی از آنها در بدنه نیروهای دولتی وجود دارند.

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به تجمعات اخیر اشاره کرد و افزود: اعتراض‌های صورت گرفته از سوی اقشار مختلف مردمی که برخی موارد هم حق خود را مطالبه می‌کنند اما خروجی مشکلات و سوء مدیریت گذشته است که دولت و مجلس انقلابی تلاش می‌کند آنها را مرتفع کند ولی این زمان می‌برد و از همه مهمتر اینکه به وحدت حول محور ولایت نیاز دارد.

,

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: مشکلات، نابسامانی، نفوذ و غیره هست اما قرآن و مکتب اسلام ثابت کرده که راه ما بن‌بست ندارد و اتحاد حول محور امام و خوب فهمیدن و خوب عمل کردن به رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی راه نجات و عبور از مشکلات است و ولایتمداری را باید در عمل نشان داد و پشت امام زمان خود درست حرکت کرد.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی به تقویت ایمان تاکید کرد و افزود: نمی‌شود که انسان دروغ بگوید و با آبروی دیگران بازی و غیبت کند و در حق کردم کم‌کاری کند اما به نصرت الهی امیدوار باشد و نیاز است که برای جنگ با جریان شیطانی در عالم، ایمان را قوی و همگام با امام و ولی حرکت کنیم چون دوران جنگ با اهریمن کنونی دوره سلاح فیزیکی و اسلحه نظامی به تنهایی نیست بلکه اولویت سلاح بصیرت و ایمان محکم در کنار قدرت نظامی است.

,

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرکت برمبنای مکتب شهید سلیمانی؛ خاطرنشان کرد: اتحاد و هم‌افزایی را تقویت کنیم و منیت را کنار بگذاریم و همدیگر را دوست بداریم تا مانند مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک انقلابی بروز باشیم و رابطه با هر قشر و طیف و شخصیت و دیدگاهی را براساس مکتب سلیمانی تنظیم کنیم و آنگاه منتظر نصرت الهی باشیم.

,

وی در پاسخ به نظر یکی از هادیان سیاسی گفت: بنده به طرح حذف ارز ۴۲۰۰ رای مخالف داده‌ام و نسبت به مشکلات موجود و اصلاح معیشت مردم در صحن و مکتوب تذکر داده‌ام اما این را هم بپذیریم تا تعیین تکلیف مدیران استانی و شهرستانی و حتی در بدنه وزارت‌خانه‌ها که متاسفانه برخی از مهره‌های کارشکنی دولت قبل هستند؛ نمی‌شود به اجرای صحیح و دقیق مصوبات مجلس شورای اسلامی امیدوار بود که به دولت در این موضوع تذکر داده شده که ساماندهی اداری در راستای هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر اداری صورت بگیرد.

,

نماینده مردم چهار شهرستان غرب استان خراسان جنوبی گفت: مساله واکسن کرونا یک نمونه کارشکنی دولت قبل است که دولت انقلابی توانست در کمترین زمان ممکن حل کند و مرگ حاصل از ویروس کرونا را از بیش از ۵۰۰ نفر در روز را به زیر ۵۰ نفر کاهش داد.

,

عضو شورای عالی گردشگری کشور در پاسخ به سوال یکی از حاضرین درباره عدم پرداخت تسهیلات بانکی به مردم؛ بلافاصله با دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی تماس تلفنی برقرار کرد و علت را جویا شد که وزیر مرتبط آن را رد کرد و قول داد با بانک خاطی که در کار مردم بویژه کشاورزان و دامداران، برخورد جدی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه