اخبار داغ

اعضای کادر تیم ملی هندبال ایران چه گفتند؟

طاهری: بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم/ سلیمی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم

طاهری: بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم/ سلیمی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم
اعضای کادر تیم ملی هندبال ایران در آستانه بازی با استرالیا صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد 2023 از 28 دی تا 11 بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی هندبال ایران امروز در نخستین بازی خود در رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا از ساعت 18:30 به مصاف استرالیا می رود. تیمی که در کارنامه‌اش کسب عنوان دوازدهم المپیک به چشم می‌خورد.

,

در آستانه این بازی مدیر سازمان تیم‌های ملی و سرپرست و آنالیزور تیم ملی صحبت کردند.

,

 

,

*طاهری: بازی به بازی تیم ملی شرایط بهتری پیدا می‌کند

, *طاهری: بازی به بازی تیم ملی شرایط بهتری پیدا می‌کند,

محسن طاهری مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران در مورد شرایط تیم ملی هندبال ایران پس از نخستین تمرین و در آستانه دیدار با استرالیا اظهار کرد: بعد از یک سفر طولانی نخستین تمرین خود را در عربستان برگزار کردیم. تاخیر زیادی که برای صدور ویزا در فرودگاه عربستان برای ما ایجاد شد و خستگی‌مان را مضاعف کرد، اما با این حال بعد از چند ساعت استراحت تمرین سبکی را انجام دادیم.

,

وی ادامه داد: شرایط تمرین خوب بود، چراکه بازیکنان با شرایط سالن شهر دمام آشنا شدند؛ هرچند که این سالن، سالن اصلی مسابقات است و ما سومین مسابقه خود را باید اینجا برگزار کنیم.

,

مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران خاطر نشان کرد: سالن مسابقه اول و دوم ما یک ساعت با محل اسکان فاصله دارد، اما مسابقه سوم در سالن شهر دمام انجام می‌شود. تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

,

 

,

*سلیمی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم

, *سلیمی: به‌دنبال یک نمایش خوب در نخستین دیدار هستیم,

ناصر سلیمی سرپرست و آنالیزور تیم ملی هندبال در مورد آخرین شرایط ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا اظها کرد: سرانجام زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان فرا رسید. خوشبختانه تیم در کمال آرامش به عربستان رسید با وجود برخی مسائل نخستین جلسه تمرینی خود را به خوبی برگزار کردیم.

,

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه قرار است در نخستین مسابقه مقابل استرالیا قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم با قدرت مقابل این تیم قرار بگیریم و با یک نمایش خوب قدرت هندبال ایران را به آسیا تحمیل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه