اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان:

مسیر ۵۰ روستا در مناطق کوهستانی ریگان مسدود است/ خبر گم شدن نیروهای راه داری را تایید نمی‌کنیم

مسیر ۵۰ روستا در مناطق کوهستانی ریگان مسدود است/ خبر گم شدن نیروهای راه داری را تایید نمی‌کنیم
مجید سعیدی در خصوص گم شدن راهدارهای حاضر در بخش ریگان گفت: این افراد خود مسئول باز کردن راه و نجات جان مردم هستند چطور می شود که گم شده باشند در حالی که بیسیم دارند و بدون ارتباط نخواهند بود بنابر این خبر منتشر شده را تایید نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با "راه آرمان" در خصوص وضعیت سیلاب های در سطح استان کرمان گفت: شدت بارش ها در سطح استان باعث شده است که سطح دو آب نمای وکیل آباد و حاجی آباد به سمت سیرجان بالا آمده و مسولان استان این دو مسیر را به سبب امنیت جان مسافران و شهروندان مسدود کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ریگان بحرانی نیست گرچه تا این لحظه سیلاب ها به سمت روستاهای پایین دستی سد روان شده اند اما هنوز هیچ مشکل خاص و نگران کننده ای وجود ندارد.

با اشاره به سیلابی شدن رودخانه‌ها و طغیان مسیل‌ها بیان کرد: محور عنبرآباد - توکل آباد، زهکلوت ایرانشهر، منوجان هشتبندی، رودبار - مظفرآباد، رودبار - آبسردوئیه، رودبار جنوب - مظفرآباد مسدود شده اند.

وی همچنین از بسته شدن راه ۳۰ روستا به دلیل طغیان رودخانه تجدانو خبر داد و گفت: تلاش برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد اما از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان تا فروکش کردن سیل به رودخانه‌ها نزدیک نشوند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه در رودبار جنوب و زهکلوت همچنان وضعیت در حالت اضطرار است، گفت: در سطح شهر رودبار مسولان از چند روز گذشته در حال مقاوم سازی هستند اما متاسفانه در جازموریان مردم کشت و زرع انجام داده اند که دراین  شرایط برای آن ها مشکلات ایجاد شده است.

سعیدی در خصوص گم شدن راهدارهای حاضر در بخش ریگان مطرح کرد: این افراد خود مسئول باز کردن راه و نجات جان مردم هستند چطور می شود که گم شده باشند در حالی که بیسیم دارند و بدون ارتباط نخواهند بود بنابر این خبر منتشر شده را تایید نمی کنیم.  

مدیر کل مدیریت بحران استانداری در خصوص مسدود بودن تعدادی از راه های روستایی ریگان گفت: در حال حاضر راه  50 روستای کوهستانی ریگان به علت بارش ها  مسدود است و به آن ها دسترسی نیست اما وضعیت در حال حاضر نرمال است.

سعیدی بیان کرد: بارندگی در جنوب کرمان ادامه دارد و احتمال بالا آمدن آب در رودخانه‌ها و آب نما ها جدی است.

وی از مسئولان محلی خواست با تمام امکانات از ورود سیل به روستاها و مناطق مسکونی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه