اخبار داغ

تهیه‌کننده فیلم خبر داد؛

«مصلحت» رفع توقیف شد/ برنامه‌ریزی برای اکران عمومی

«مصلحت» رفع توقیف شد/ برنامه‌ریزی برای اکران عمومی
محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی بیان کرد که این فیلم رفع توقیف شده و مقدمات اکران عمومی آن فراهم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش احسان محمدحسنی رییس سازمان اوج در نشستی خبری از توقیف ۲ فیلم سینمایی «مصلحت» و «لباس شخصی» از تولیدات این سازمان خبر داد. او در این نشست درباره ملاحظات قوه قضاییه سخن گفت و عنوان کرد: «سوءتفاهمی برای قوه قضاییه رخ داده است که در حال گفتگو هستیم و حتماً حل می‌شود. درباره هر دو فیلم همین قوه قضائیه مشکل دارد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که محصول مشترک سازمان اوج و حوزه هنری است، یکی از این آثار بود. این در حالی است که این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول را برای حسین دارابی به همراه داشته باشد.

,

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده «مصلحت» درباره سرنوشت فیلم «مصلحت» که پیش از این خبر توقیف آن رسانه‌ای شده بود گفت: «مصلحت» در حال حاضر آماده نمایش است و همکاران ما در حوزه هنری در حال برنامه‌ریزی برای اکران آن هستند.

,

وی افزود: مشکلاتی هم که فیلم از سوی قوه قضاییه با آن مواجه شده بود، تا حدود زیادی برطرف شده است.

,

فیلم «مصلحت» داستانی پلیسی- جنایی دارد و داستان آن در حال و هوای سیاسی اواخر دهه ۵۰ می‌گذرد.

,

در این فیلم فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه و نازنین فراهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

,

حسین دارابی و محمدرضا شفاه کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مصلحت» در حال حاضر فیلم سینمایی «هناس» را به‌عنوان محصولی از حوزه هنری آماده رونمایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر دارند.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه