اخبار داغ

با حضور معاون رئیس جمهور، مسئولین، اهالی ورزش و خانواده شهدا

مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در وزارت ورزش برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در وزارت ورزش برگزار شد
مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام امروز (سه شنبه) با حضور تعدادی از مسئولان کشور در محوطه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با ایام وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا، امروز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت ۹ صبح پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور جوانان، ورزشکاران، قهرمانان و مسوولان لشکری و کشوری از درب غربی مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب تشییع و خاکسپاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مراسم که در آن تعدادی از مسئولان کشور از جمله معاون رئیس جمهور، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون‌های ورزشی و همچنین جمع کثیری از ورزشکاران حضور داشتند، از سالن هندبال واقع در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و در ادامه نماز میت بر پیکر پاک 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده بزرگ ورزش و جوانان اقامه شد.

,

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درمورد تدفین دو شهید گمنام در یک محیط ورزشی اظهار داشت: از تشریف‌فرمایی یکایک عزیزان میزبان به این مراسم تشکر و قدردانی می‌کنم. امروز جامعه ورزش میزبان دو شهید گرانقدر است و امیدوارم حضور این دو شهید بزرگوار باعث خیر و برکت در جامعه ورزش باشد. ان‌شاءالله این اقدام ما گامی باشد در جهت پاسداری از خون شهدا توسط جامعه محترم ورزش کشور.

,

در ادامه شهدای گمنام با بدرقه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدامیرحسین قاضی زاده معاون رییس جمهوری ورییس بنیاد شهید و سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و سردار فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، پدر شهید احمدی روشن و جمع کثیری از مسئولین ورزش و جوانان و ورزشکاران در آرامگاه خود آرمیدند.

,

این ۲ شهید گمنام که در عملیات بدر در شرق دجله و خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شدند با حضور گسترده مردم و جامعه ورزش از درب مجموعه ورزشی انقلاب به سمت سالن هندبال مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشییع و در میدان اصلی وزارت ورزش و جوانان در جایگاه ابدی آرام گرفتند تا میهمانان نام آشنای ورزش ایران شوند.

,

مراسم تدفین این ۲ شهید بزرگوار توسط پدر شهید احمدی روشن انجام شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه